Wpis z mikrobloga

@poczekaj: Nawet nie wiedziałem. Chyba ponad rok temu zabierałem pasażerów. Zawsze nastawiałem się na "dodatkowy profit". Nie można tego traktować jak "oszczędność na 100%", bo takie kwiatki zawsze będą wychodzić.
@motaboy: Oszczędność na 100% to była w 2013-2014 jeszcze zanim w ogóle byłą opcja rezerwacji miejsc i wszytko się na telefon ustalało. Wtedy jak ktoś mi się w dzień wyjazdu wypisał na godzinę przed trasą, to na jego miejsce jeszcze dwóch chętnych się zgłaszało.

Ostatnio jak jechałem na weekend do Gdańska, to miałem łącznie w 2 strony 5 zarezerwowanych miejsc i ostatecznie jedno miejsce zajęte. Tak więc degradacja jakości pasażerów jest
@feevcio: Wg BlaBlaCar wystawienie oceny komuś kto odwołuje przejazd na 30 min przed wyjazdem, mimo że zablokował miejsce przez np 3 dni jest nie w porządku. Wszystko natomiast jest jest wg nich ok. jak pasażer wystawi kierowcy "w porządku" 3/5, gdy przejazd był bezbłędny, punktualny i pasażer został podwieziony pod drzwi. W takiej sytuacji, system ocen jest indywidualny i nie będą w to ingerować, bo każdy ma prawo do własnego zdania,
@poczekaj: tyle, ze ja fizycznie nie mam możliwości wystawienia informacji zwrotnej bo w momencie jak wycofał to sie miejsce zwolniło i inna osoba teoretycznie mogłaby zarezerwować przejazd
@feevcio dokładnie taką samą sytuację miałem wczoraj. Dwie osoby zarezerwowały miejsca tydzień przed wyjazdem. W sobotę piszę sms czy aktualne, "tak tak oczywiście" na 4 godziny przed wyjazdem obie mi anulowaly. Jednej się ciężko rozchorował syn, a drugiej zmarła babcia. Ja #!$%@?. Kiedyś to była fajna inicjatywa, poznawanie ciekawych ludzi, a teraz szerzy się cwaniactwo.

@BlaBlaCar wołam, żebyście zrobili coś z tą patologią.
@feevcio @spokoromek: W takich sytuacjach korzystajcie z funkcji "Zgłoś tego użytkownika", która pozwala nam szybko interweniować w danej sytuacji oraz monitorować późniejszą aktywność zgłoszonego. Wspólne przejazdy dotyczą prywatnych osób i każdemu może się przytrafić nagła sytuacja. Niezależnie od tego zawsze wysyłamy ostrzeżenie. Jeśli dany pasażer w przyszłości będzie nadal odwoływał przejazd w ostatniej chwili jego konto będzie zablokowane.
@BlaBlaCar: a może jesteście w stanie zaimplementować w serwisie przy zgłaszaniu użytkownika odpowiednią opcję mówiącą o odwołaniu w ostatniej chwili? I mówiąc w ostatniej chwili powiedzmy ustalić jakiś przedział czasowy?
@spokoromek @feevcio : Wybierz kategorię, która jest najbardziej zbliżona do kategorii zgłoszenia. Najważniejszy jest i tak dla nas opis zgłoszenia. Wasze sugestie zostaną przesłane do osób, ktore w naszym zespole zajmują się rozwojem aplikacji.