Wpis z mikrobloga

@MokrySuchar: te silniki mają zajebiste dwumasy, to nie francuz. Uważaj na dziurach bo zawieszenie z przodu drogie. Eksploatuje się normalnie i moim zdaniem jest bardzo wygodne, ale koszta duże jak na tak stare auto. Z czasem wymiana zamków drzwi i suszenie podłogi jeśli masz przedlifta.
Ehh młody facet wchodzi w dorosłość i nie ma zielonego nawet podstawowego pojęcia co to jest koło dwumasowe ani zielonego pojęcia co w aucie ma być zadbane i na co zwracać uwagę. Ja nie wiem czy ja jestem jakiś ponadprzeciętny, ale mi to ojciec siłą rzeczy przekazał jak miałem #!$%@? 15 lat, a całą resztę uzupełniłem internetem. Co dzisiaj młodzież robi? Chleje tylko i ćpa i wrzuca fotki na jakieś gównoserwisy?!
@
@MokrySuchar: po. @Lechu1777: dwumas tam jest i potrafi wytrzymać do miliona, czyli dużo. To nie jest to samo co w peugeocie gdzie 200tyś i już trzeba zmieniać. Moc fabryczna max 130km, ale dwumas może znieść nawet 170. A no i do OP - nie jeździj na luzie jak #!$%@?.
@Lechu1777: pije alkohol średnio raz na dwa miesiące i nie ćpam niestety :/ zawiodłem twoje oczekiwania niestety. Przepraszam bardzo, że motoryzacja mnie nie kręci, nie jest mi to potrzebne do szczęścia. Jak chcesz w taki sposób komentować moje wpisy to po prostu mnie zablokuj i na mnie nie patrz, dzięki z góry :)
@MokrySuchar Generalnie zasady są proste, na zimnym nie pałujemy, nie dajemy w #!$%@?, to samo przed zgaszeniem, ostatnie kilometry najlepiej pokonać spokojnie żeby turbo schłodzić. Poza tym jak w każdym aucie.
@Lechu1777 może po prostu ktoś nie jara się motoryzacja i w dupie ma co tam jest I jak to działa, ja tylko wiem gdzie się dolewa olej, płyn do spryskiwaczy i chłodniczy, cała reszta to czarna magia, ma jeździć, skręcać i hamowac i tyle mnie interesuje
@MokrySuchar: Auto jak auto.

Jak będziesz go naprawiał to nie kupuj najtańszych, ani najdroższych części. Bierze ze średniej półki typu FEBI.

#!$%@? w tym aucie to jest chyba zawieszenie. Znaczy jeździ się nim miodzio, ale szybko na naszych Polskich dziurach się rypie.
Jak jedziesz powoli i słyszysz popukiwanie w zawieszeniu to już znak, że czas udać się na wymianę jakiegoś elementu. Najczęściej pada tzw. banan. Banan i końcówki drążka to taki
C.....x - @MokrySuchar: Auto jak auto.

Jak będziesz go naprawiał to nie kupuj najt...

źródło: comment_rsBNAPfk63YnR4Ccai1J0GQ3eIud5QtY.jpg

Pobierz
Poza tym co dodał @Kejran: dorzuciłbym jeszcze żeby ogólnie nie dawać w #!$%@?, w końcu to diesel, raczej jazda do 3,5 tys obrotów. Jeszcze najlepiej odpalać i gasić ze wciśnietym sprzęgłem. Nie lać mineralnego oleju, zmieniać olej i filtr oleju co rok przed zimą.Dbać żeby filtr powietrza nie zasyfiony. Patrzeć czy przeowdy podciśnienia są szczelne. A tatkto nic tylko lać i jeździć.