Wpis z mikrobloga

#rebranding #grafikakomputerowa #rosja #grafikplakaljakprojektowal
Grafik płakał, jak projektował. Ze szczęścia. Centralny Bank Rosji postanowił zmienić logotyp jednej ze swoich marek - systemu płatności "Mir". Zmiana logotypu kosztowała (w przeliczeniu na nasze) ponad 1.100.000 złotych. Po lewej "przed", po prawej "po". Teraz wygląda rewelacyjnie, co najmniej jak milion dolców.
yosemitesam - #rebranding #grafikakomputerowa #rosja #grafikplakaljakprojektowal
Gra...

źródło: comment_HXqG0sBgtkDlFKiDOvZgWXBrI8K0qhSc.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
Btw Mazda za nowe logo te lata temu dała 2 miliony polskich złotych, więc teraz to pewnie z 20x tyle ;)


@loczyn: Rebranding Mazdy na pewno nie obejmował jedynie zmiany logo.
  • Odpowiedz
Rebranding Mazdy na pewno nie obejmował jedynie zmiany logo.


@urak666: Pewnie jak i tu. Nie dostaliśmy info, ale zakładam, że to było całe przedsięwzięcie.
  • Odpowiedz
@kitaq: @Wynoszony:
Powodem zmiany logo było "niejednoznaczne podejście" do marki, jaką jest system płatności Mir. System był rozwijany od kilku lat, ale wokół niego narosło sporo mitów i niejednoznaczności. Nad zmianą logo pracowała agencja Firma.
Podstawą zmiany logo jest czterowiersz z piosenki z kreskówki dla dzieci:
Leć, leć, płatku,
Z zachodu na wschód,
z północy na południe,
zakreśl koło i wróć.
Płatek jest teraz górną częścią litery R (rosyjskie P).
  • Odpowiedz