Wpis z mikrobloga

#rebranding #grafikakomputerowa #rosja #grafikplakaljakprojektowal
Grafik płakał, jak projektował. Ze szczęścia. Centralny Bank Rosji postanowił zmienić logotyp jednej ze swoich marek - systemu płatności "Mir". Zmiana logotypu kosztowała (w przeliczeniu na nasze) ponad 1.100.000 złotych. Po lewej "przed", po prawej "po". Teraz wygląda rewelacyjnie, co najmniej jak milion dolców.
Pobierz
źródło: comment_HXqG0sBgtkDlFKiDOvZgWXBrI8K0qhSc.jpg
  • 31
@yosemitesam: @Refusek: @Aryo: @Wynoszony: @sorasill: @kitaq: @sprzedafcaMakaronu: @yosemitesam: @Tranq: @gaimans_death:
Być może jest to sztuczne generowanie kosztów na koniec ich okresu rozliczeniowego. Dosyć często się tak robi, bo tak jak napisał @Aryo

Sztuka jest bezcenna

Więc skarbówka musiałaby się nagimnastykować trochę.

Btw Mazda za nowe logo te lata temu dała 2 miliony polskich złotych, więc teraz to pewnie z 20x tyle ;)
@sorasill: Tak, że żeby ktoś nie pomyślał, że po prostu grafik jest wujkiem czy stryjkiem właściciela, tak robią duże korpo bez koneksji, tak to po prostu działa :P