Wpis z mikrobloga

@unstyle dziękuję za radę przekaże. To nie chodzi o to czy stać czy nie stać, kupił produkt dopuszczony do ruchu z gwarancją ,nie on jedyny w Polsce. Po prostu trzeba takie patologie nagłaśniać i moze jak ktoś się jeszcze zastanawiał ,to sobie odpuści .
@jaceks653: Miałem kiedyś w jednym aucie zimówki po poprzednim właścicielu. Glob-gum 225/45/17. Któregoś razu zaczęło mi coś hałasować powyżej 60km/h, widok bardzo podobny jak na zdjęciu. Już lepiej kupić chinczyki za podobne pieniądze, miałem styczność z zeetexami i wbrew pozorom tym nowym seriom niewiele brakuje do bridgestone’a czy michelina
@jaceks653: kupiłem wraz z autem opony bieżnikowane firmy profil - gdybym nie sprawdził co to za marka w życiu bym nie wpadł ze to nalewki bo bardzo dobrze się spisują, indeks do 210km/h. Maja już jakieś 50 tys przebiegu, codziennie jeżdżę autostrada...normalnie bym ich nie kupił a tym bardziej na drogi szybkiego ruchu
@yeloneck: jak już tak sapię, to i tobie powiem, że jesteś biedakiem oszczędzającym na najwaznieszych rzeczach. Ale jak jeździsz 80km/h w swoim tico to jest ok i rozumiem. Statystyk ciężarówek nie znam, ty widzę znasz lepiej temat oszczędzania na bezpieczenstwie, więc nie wtryniam ci się w fach.
@Beszczebelny: raczej bym powiedział, że jesteś ignorantem i sapiesz, żeby sapać. Jest dużo gównianych bieżników, ale są też całkiem dobre na rynku. Sam pomysł produkcji bieżników do osobówek jest właśnie z samochodów ciężarowych. Te, jak wiadomo, ciągają całej spore ładunki i opony dają radę.
@yeloneck: "Współczesne opony osobowe są konstruowane jako opony "o jednym życiu”. Konstruktorzy dobierając materiały i budowę karkasu, nie biorą pod często uwagę tego, aby wytrzymywały one przebiegi większe niż guma bieżnika" No ale to ja jestem ingnorantem :D Graj w ruletkę z oponami dalej, to raczej taki system zero jedynkowy. Udało ci się rok bez przypału, może uda jeszcze parę lat, a może nie uda. U ciebie to ryzyko szczególnie przy