Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Chciałbym napisać swoje osobiste doświadczenia z powszechnie hejtowanymi na wykopie grubaskami (aka #zdrowakobita ) i powszechnymi pięknościami. Mam powyżej mitycznego 180+ cm, 25+ lat, ćwiczę na siłowni od jakiś 5-7 lat, mieszkam w dużym mieście, skończone studia i przyzwoitą pracę, w życiu miałem wiele kobiet (liczba w okolicach 15-20), 3 z nich to były grubsze kobiety które odbiegały od kanonu piękna, 4 z nich można było śmiało uznać że solidne 9/10 (jedna z nich jest nawet niestety moją narzeczoną, dlatego wpis dodaję z anonimowych, lubi mnie stalkować i zna konto na wykopie). Niestety ale większość pięknych kobiet stara ukrywa wady swojego charakteru które wychodzą po czasie związku, najlepiej przedstawiłbym to w punktach żeby było czytelniej jak bardzo różnią się zachowania kobiet w zależności od ich wyglądu.
1) Przyjmowanie komplementu (podstawa: ale ładnie dziś wyglądasz).
Gruba: Zawsze ładnie podziękuje, ucieszy się, zarumieni, będzie się czułą wyróżniona.
Piękność: Powie że wie o tym, jesteś powierzchowny anon, w ogóle nie zależy Ci na niej tylko na jej wyglądzie i wstydź się, jeszcze się obrazi.
2) Gdy jest nie w humorze:
Gruba: Powie Ci co się stało, będzie milcząca ale nadal sympatyczna.
Piękność: Zacznie marudzić że jest gruba, brzydka, do niczego się nie nadaje, płacz, histeria, w przypadku gdy spróbujesz powiedzieć komplement czeka Cię to samo co w punkcie 1).
3) Wspólne wyjście gdziekolwiek.
Gruba: Cieszy się że wyjdziesz z nią do parku, wszystko jest dla niej atrakcją.
Piękność: Wyjście nawet na lody zaczyna się od 200+ zł, obowiązkowo trzeba odwiedzić przynajmniej dwie najbardziej szpanerskie knajpy z sushi kręconym stopami przez czarnych Azjatów.
4) Wakacje.
Gruba: Cieszy się że gdziekolwiek razem wyjedziecie, nie ważne czy pod namiot na pole obok Łomianek czy do Barcelony.