@TesterGierPL: Po gurwa pierwsze panie recenzent cRPG, skrót RPG należałoby używać w odniesienu do klasycznych RPG czyli papierowych takich jak D&D, Shadowrun itp.
@CorTuum: W recenzji, w sekcji rozgrywka są dwa akapity na temat walki wręcz jak i dystansowej. W pozostałych tekstach również walka jest wspomniana. Rozumiem jeszcze, żeby mieć odmienną opinie od autora i o tym napisać, ale żeby nawet nie przeczytać i się wypowiadać udając, że się przeczytało... (╯︵╰,)
Jak średniowiecze, to i krwawe walki. W grze od Deep Silver ta kwestia została zaimplementowana świetnie. Mechanika jest idealna w swej prostocie, będąc trudną (zmienia to poziom rozwoju postaci) i satysfakcjonującą zarazem.
Ogólniki
Technik defensywnych i ofensywnych gracz musi nauczyć się sam, niepolegając na wyświetlających się komunikatach.
Technika - w sensie combosów czy postawy zmieniającej ataki?
Tutaj trening rzeczywiście jest sensownym rozwiązaniem, które nie tylko wpływa na statystyki naszego
https://www.testergier.pl/2018/03/czy-kingdom-come-deliverance-to-dobry-rpg.html
#kingdomcomedeliverance #gry #rpg #testergierpl
@acidd: Tak samo jak Ty.
https://www.testergier.pl/2018/03/kingdom-come-deliverance-recenzja.html
https://www.testergier.pl/2018/03/kingdom-come-deliverance-immersja.html
https://www.testergier.pl/2018/03/kingdom-come-deliverance-otwarty-swiat.html
Ogólniki
Technika - w sensie combosów czy postawy zmieniającej ataki?
Komentarz usunięty przez moderatora