Wpis z mikrobloga

@PMV_Norway: Ja Cię bardzo lubię ale ten film nie jest dobry.

1. Klocki które zdjąłeś są jeszcze całkiem zdrowe co widać po ich grubości. Poza tym gdyby były zjeżdżone nie włożyłbyś tak łatwo zacisku na tarczę bo trzeba cofnąć tłoczki - przepchnąć płyn z powrotem do zbiorniczka.
2. Przy zmianie klocków odkręca się pokrywę zbiorniczka płynu i owija go szmatą żeby potencjalny nadmiar nie rozlał się po moto przy cofaniu tłoczków
@Gixaar: Nooo cofnalem tloczki poprzez odkrecenie pokrywki zbiorniczka, zabezpieczone by sie dot nie wylal na nic, klocki to koszt 100zl wiec zaden, oczywiscie wyczyscilem wszystko momo, ze tego nie widac na filmie.
Plyn wymieniam co roku, bo nie kosztuje duzo wiec dlaczego nie robic tego cyklicznie, zwlaszcza w moim klimacie.
Powiem ci, ze roznica w dzialaniu starych i nowych jest znaczna. Musialem przestawic klamke.
@PMV_Norway: Kto bogatemu zabroni.. Ja na swoje klocki naklejam papier ściery gruboziarnisty i jeszcze na tym latam kilkaset km. Myślę nad mechanizmem z Oltcita, bo wtedy mógłbym strugać z drewna i wyszłoby jeszcze taniej.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@PMV_Norway: Nie ma tego na filmie, to co jest pokazane jako czyszczenie to wg mnie jest "pokazałem hamulcom jak wygląda brake cleaner".

Różnica jest bo to HH, ja przy pierwszym hamowaniu na HH policzyłem atomy wolframu na kontrolkach, mnie docisnęło :-)

100 zł? Spokojnie, poczekaj, tarcza już nie będzie taka tania :-)

Gx
@Gixaar: Przeciez nie bede robil 45min jak czyszcze zacisk :D
tak miedzy bogiem a prawda, w wiekszosci i tak hamuje silnik
tarcza €100 wiec dam rade ;)

Tak przy okazji, przy zwalniaczu predkosci w intruzie, zmiana klockow zdecydowanie jest na plus.
Przeciez nie bede robil 45min jak czyszcze zacisk :D


@PMV_Norway: Ale to jest najważniejsza rzecz w całym hamulcu z punktu widzenia kontroli hamowania.

Kurde, Norway nie dogadamy się.
Oprócz jednej kwestii: ten grzmot nie ma hamulców tylko jakieś ozdoby marketingowe :-)

Gx