Wpis z mikrobloga

Przerobiłem tutoriale ze Spring Boota + MVC, zacząłem robić apkę wykorzystując to czego się już nauczyłem ale nie wiem kompletnie jak mam się zabrać za łączenie backendu z frontem, na razie korzystam z Postmana i sobie robie zapytania i zwracam JSON-owe obiekty, jednak chciałbym zrobić pełnoprawny sklep, to jest żeby była strona internetowa która będzie korzystała z backendu który tworzę w Springu. Jestem zielony dosyć jeśli chodzi o front, jak mam to robić i czego szukać? Czy najnowszy Angular będzie odpowiedni? Czy lepiej zastosować jakieś silnik szablonów typu FreeMarker, bo z tego co wiem JSP już jest dawno niestosowane i niezalecane. Preferowałbym framework który jest często stosowany w komercyjnych aplikacjach. Z góry dziękuję za pomoc. #programowanie #java #spring #angular
  • 5
@mirekJanusz: komercyjnie przestarzały JSP jest dalej często używany :) aczkolwiek w Twoim przypadku najlepiej będzie użyć czegoś typu FreeMarker albo Thymeleaf do objechania widoków. Jak chcesz bardziej oddzielić serwer od klienta to backend wystawiasz tak jak do tej pory restem, a konsumujesz go sobie angularem, nie ma jednej dobrej drogi :)
@interface: Dzięki, obczaję w wolnej chwili.

@fegwegw: Da się stwierdzić czy lepszy będzie starszy czy nowszy? Słyszałem że są to bardzo różne frameworki, słyszałem też, że starszego się już nie używa ale wciąż są postawione na nim aplikacje, czy może to nieprawda i wciąż powstają aplikacje zarówno na nowym jak i starym?

@kaervek: Czyli backend zostaje jak do tej pory i angular będzie tworzył zapytania korzystając ze ścieżek i