Wpis z mikrobloga

Kolejna wpadka wrocławskiego MPK z UrbanCard. Jak wiecie od dzisiaj - 8 marca - wielka zmiana we wrocławskiej komunikacji - nowe kasowniki (ludzie nie wiedzą, że automat nie wydrukuje im biletów i robią 4 transakcje pod rząd ( ͡° ͜ʖ ͡°) ), brak możliwości kupna biletu w autobusie jeśli nie masz karty zbliżeniowej. ale to nic.

Od dzisiaj wyłączyli tez możliwość kupowania biletów przez SkyCash - w ten sposób Wrocław jest chyba jedynym dużym miastem, spośród kilkudziesięciu, w którym biletu na autobus przez SkyCash nie kupisz. Dlaczego? Bo Wrocław woli miec własną aplikację na smartfony - ładną, trzeba przyznać, ale coś te serwery im nie działają (na Mirko zgłoszenie, że nie da się kupić biletu).

Ale dla mnie najciekawsze jest, że miałem konto na www.urbancard.pl (które dzisiaj chodzi wyjątkowo wolno, a co chwilę strony nie znaleziono) od 2010 roku, a dzisiaj... nie mogę się zalogować, bo konta nie ma. Było, ale nie ma. Nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?

Pozdrawiam informatyków-urzedników.

#mpkwroclaw #urbancard #wroclaw
ziuaxa - Kolejna wpadka wrocławskiego MPK z UrbanCard. Jak wiecie od dzisiaj - 8 marc...

źródło: comment_LGQIBWpQIBebxGL9Ww6Xt7tcCoq2oV3Q.jpg

Pobierz
  • 14
@ziuaxa: u mnie jest to samo. Co gorsza w appce zalozylem inne konto na numer/email ktory mialem przypisany do starego konta. Udalo sie zalozyc konto, ale przez www sie nie dostaniesz na nie. Najgorsze ze wpisalem tam numer karty, znajac zycie pewnie zaraz im to totalnie wybuchnie i kazdy bedzie mial dostep do wszystkiego
via Android
  • 2
@Im_from_alaska to, że są debilami owszem, niczyja wina i też mam z tego bekę. Nie mniej jednak system jest gówniany: - gdy pare dni temu kupowalem bilet, pierwszy raz, zblizylem kartę... zamrugały jakieś zielone diody poniżej i...Nic. Ekran po prostu przyłączył się z ekranu kupowania biletu na ekran główny. Nie było ŻADNEGO komunikatu (ani o tym, że wystąpił błąd, że transakcja nieudana, ani że bilet kupiony) - to jest przykład totalnie źle
via Android
  • 0
@komw no właśnie to mnie martwi. Ich zarządzanie danymi jest niepoważne. Kiedyś była afera, że te maile wykorzystali do promocji Dudtkiewicza, teraz w ogóle konta zniknęły bez żadnego info (jak można zgubić tabelę w bazie danych z dziesiątkami tysięcy kont i ich loginów i haseł?)

Mówisz, że dostęp tylko z poziomu aplikacji, przez www się nic nie da?

@alterna86 , założyłas nowe konto podając ten sam adres śmiał email?
@ziuaxa: 1. Jest opcja sprawdzenia zakodowanego biletu na biletomacie; 2. Dziś już wyświetlał się komunikat po zrealizowaniu transakcji.

Jeśli te problemy, które mamy dziś będą obecne za tydzień, to wtedy można uznać, ze jest gowniany.
via Android
  • 0
@Im_from_alaska tak, wiem że jest (po chwili zastanawiania się, czy po zakupie ten bilet mam czy nie, zauważyłem ten przycisk). Okazało się, że z jakiegoś powodu biletu nie kupiłem. Brak komunikatu, że był błąd transakcji to bardzo poważny fail, bo nie wiadomo co się dzieje.

Spróbowałem raz jeszcze i się udało, komunikat że bilet kupiony się pojawił.
@ziuaxa wlasnie widze ze moja karta zniknela z konta mobilnego. Dodatkowo widze ze jak w appce kupujesz bilet to trzeba podawac numer boczny pojazdu. Kogos zdrowo powalilo
@komw: No to na jednorazowych to akurat normalne, że pytają o numer boczny. W innych miastach tez tak jest. Nie wiem jak było we Wro w SkyCashu bo nigdy nie kupowałem jednorazowego, ale to chyba logiczne, że pytają o numer boczny.