Wpis z mikrobloga

Da się używać karty Quadro do obsługi viewportów w maxie, a renderować na 1080ti? (używam niemalże wyłącznie Vray RT) Czy gry i inne programy nie zgłupieją od dwóch różnych kart graficznych?
No i czy quadro musi być w jakiejś drogiej wersji? viewporty w programach 3D to byłoby jedyne zastosowanie tej karty.
#grafika3d #vray #pcmasterrace #nvidia #3dsmax
  • 4
  • Odpowiedz
@prdlt: Przyszło mi pracować na gigantycznych scenach od inżynierów. Po 200mln poly i pierdylion obiektów.
Muszę robić na tym animacje. Rendering idzie świetnie, ale przygotowywanie tych animacji to udręka.
Myślę o jakimś niedrogim quadro, ale nie jestem przekonany, czy to dobry kierunek. Jeszcze nic nie kupiłem :)
  • Odpowiedz
@KrisM89: Quadro to często kastraty gamingowych grafik z dodatkową większą pamięcią, obniżonymi taktowaniami i przyciętymi rdzeniami..

Jakiś czas temu pokazywałem że rdzenie i kości pamięci czy nawet PCB którejś Quadro pokrywały się z GTX 1060 tylko Quadro miała przyciętą powierzchnię rdzenia przez co i mniejszą moc a kosztowała sporo więcej ¯\_(ツ)_/¯

Sam komputer nie ma jakichkolwiek problemów z obsługą dwóch różnych kart czy korzystania z mocy obliczeniowej jednej a wyświetlaniu na
  • Odpowiedz
@KrisM89: Uważam, że jeżeli Twój dostawca oprogramowania (Autodesk) wyraźnie nie stwierdza, że Quadro jest potrzebne, aby jakaś funkcja działała (działała znacznie lepiej), to należy ich unikać. Szczególności w pracy 3D typu 3ds Max, VRay, Revit lub 2D typu Photoshop.

Jak @leon0xxx stwierdził Quadro w tej samej cenie oferuje znacznie gorsze parametry na papierze niż cenowo odpowiadający jej GeForce.

Polecam przy okazji ten film.
  • Odpowiedz