Wpis z mikrobloga

@pablo_see: Czemu piszesz rzeczy wzajemnie się wykluczające? Jeśli zgłaszasz reklamację to z tytułu rękojmi albo gwarancji.

@G___G: Reklamuj z tytułu rękojmi. Najlepiej na piśmie, ale formalnie patrząc może być nawet "paszczowo" :) Pod linkiem masz tonę informacji podane w przystępny sposób. Jeśli chcesz jakiś wzór pisma - pewnie gdzieś w necie znajdziesz.
  • Odpowiedz
@G___G: Przy reklamacji sprzedawca/producent może sobie dumać czy źle użyłeś towar albo go popsułeś. W przypadku rękojmi stwierdzasz wadę i żądasz wymiany/naprawy/odstąpienia od umowy i sprzedawca nie ma pola manewru i musi spełnić Twoje żądania. Przy reklamacji jest dywagacja czy jest problem czy nie i czy sprzedawca ma go usunąć. Przy rękojmi zgłaszamy problem i sprzedawca ma go usunąć.
  • Odpowiedz
@G___G: Kolega pablo wyżej nie za bardzo ogarnia :) Chyba mu się pomyliła reklamacja (którą zgłaszasz z tytułu rękojmi albo gwarancji) właśnie z gwarancją :D
  • Odpowiedz