Wpis z mikrobloga

Mireczki czy to normalne - próbowałem dzisiaj pierwszy raz doładować konto kartą z Inteligo. Wpisałem dane karty , podaję kwotę ,daję doładuj i tu nagle wyskakuje mi normalnie logowanie do konta bankowego Inteligo (login i hasło). Anulowałem to , coś nie tak skoro Revolt chce moje dane do logowania w banku. Potwierdzcie to czy też tak mieliście ,czy jest wszystko ok.
#revolut
  • 10
  • Odpowiedz
@blantek: Kurcze to co jest ? Wyskoczyło mi w aplikacji normalnie okno do logowania z Inteligo.
Dodam tylko że kwota którą chciałem doładować ma status cały czas - przetwarzanie.
  • Odpowiedz
@virtus1990: Ja mam autoryzację przez token. Apka oczekuje, że zaloguję się przez nią na konto w banku. Nie ma opcji, abym zrobił coś tak głupiego ..
  • Odpowiedz
Ok.wszystko jasne . Zalogowałem się na Inteligo , faktycznie to było 3D secure.Zmieniłem w szczegółach karty opcje 3D secure na autoryzacje sms. Dałem w Revolcie doładuj ,wyskoczyło mi okno z Inteligo z miejscem na kod otrzymany z banku , wpisałem i poszło. Revolt doładowany. Dzięki wszystkim.
  • Odpowiedz
@virtus1990, przy płatnościach kartą Inteligo domyślnie ustawiona jest usługa 3D-Secure na autoryzację z logowaniem i jest to prawidłowe działanie serwisu. W celu zmiany autoryzacji na potwierdzenie wyłącznie SMS-em proszę wybrać zakładkę Karty > Szczegóły > Usługa 3D-Secure > Zmień.
  • Odpowiedz