Wpis z mikrobloga

K 24 Warszawa

Zgłoszenie nr 224 z dnia 2018-02-20 23:05:07

Imię: K
Wiek: 24
Miejscowość: Warszawa
Kim jestem?
Jestem studentką na UW. Jestem osobą introwertyczną, ale nie przeraźliwie nieśmiałą. Cenię sobie szczerość w życiu i otwartość na nowe znajomości. Nigdy nie poznałam nikogo przez internet, ale uważam, że warto spróbować.

Wygląd
Jestem blondynką, lubiącą chodzić w sukienkach i na obcasach. Na co dzień ubieram się raczej elegancko niż wygodnie. Zazwyczaj noszę lekki makijaż, w ogóle nie maluję brwi.

Zainteresowania
Związane z kierunkiem studiów. Interesuje mnie geopolityka, a zwłaszcza powiązanie tej dziedziny z prawem międzynarodowym. Poza tym od czasu do czasu jeżdżę konno, styl klasyczny. W wolnym czasie lubię chodzić na koncerty i do teatru. W najbliższym czasie wybieram się na Pilotów w Romie i na koncert Arctic Monkeys.
Ostatnią książką jaką czytałam były "Kobiety" Bukowskiego, ale nie przypadła mi do gustu. Teraz czytam "Opowieść podręcznej", a następna w kolejce jest "Dyplomacja" Kissingera.

Czego oczekuję?
Chciałabym kogoś poznać, nie szukam związku na siłę. Liczę, że razem spędzimy miło czas.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Moja idealna randka to dzień w parku rozrywki, spędzony na Roller coasterach. Jednakże, z odpowiednią osobą wszędzie będę się dobrze bawić.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.
Ślub cywilny i dzieci kiedyś tak, ale na razie o tym nie myślę.

Kliknij tutaj jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić własne ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz przejrzeć listę wszystkich uczestników

#mirabelkaszukamirka < tag z ogłoszeniami kobiet
#mirekszukamirabelki < tag z ogłoszeniami mężczyzn
#mirekszukazonywarszawa < tag z ogłoszeniami tego miasta

#mirekszukazony

Pobierz MirekSzukaZony - K 24 Warszawa

Zgłoszenie nr 224 z dnia 2018-02-20 23:05:07

Imię: K...
źródło: comment_vkgL6gkC1sRTM5YJLvlcQaqPik6VZzxj.jpg
  • 4