Wpis z mikrobloga

hejo, mam problem ze sklepem internetowym #answear. Zwracałam 2 pary spodni, czekam za zwrot hajsu, przesyłkę dostarczono 25.01
dzwoniłam na infolinię z zeszłym tygodniu, babeczka prosiła poczekać do 2 tyg, że wszysko jest ok, ale mają dużo roboty na magazynie
dziś dzwonię, mija 2 tydzień, babeczka informuje, że mają tylko 1 parę spodni, mimo, że zapakowałam wszystko tak jak answear przykazał, kurier dpd odebrał, mam czekać na mejla, bo sprawdzi czy przesyłka nie została uszkodzona.
kto odpowaida za zgubienie towaru z paczki i czy dostanę zwrot, ktoś miał podobną sytuację? :c
  • 2
@buka0: nigdy jeszcze nie miałem jakiegokolwiek problemu ze zwrotami w answear, zalando, amazon czy adidas/reebok

a z answear trochę dziwne, bo to przecież dawno po inwentaryzacji, a zawsze mi błyskawicznie wszystko załatwiają