Wpis z mikrobloga

do wszystkich co dziś przez cały dzień jak mantrę spamują: "cenę można obniżyć punktami": nie wiem czy sprawdzaliscie ale od rana już nie. ani z emaila ani z flash sale.
#gearbest
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Prozdrowotny: Jak się coś zmieni daj znać. Ja też będę sprawdzał bo mam kilka rzeczy do zakupu z e-mail price które chciałbym obniżyć punktami. A tutaj widzę kapota.
A moze to zmiana polityki firmy w tym zakresie? Ktoś pisał do nich w tej sprawie może? Widzieliście gdzieś w regulaminach jakieś zmiany?
  • Odpowiedz
@GleboZgryz: a nie wiem nie pisałam do supportu i nie widzialam jakichs info o zmianach. powinno byc co najmniej info w newsletterze. może zmiana polityki a może zmiana chwilowa.

@tekjow: dziś? bo ja dopiero co kupiłam upatrzoną lampe IPL. ale dopiero co czyli dla mnie to kilka dni temu. na okazje bez flash sale działa normalnie
  • Odpowiedz
@GleboZgryz: tak było w BG, punkciki dłuuuugo działały wszędzie, potem zlikwidowali na stronie dla przedmiotów w promocji (etykietki w koszyku na BG), ale nadal dłuuuugo działały w aplikacji aż w końcu i za nią się wzięli ;-)
@Pawko_:

A jak to będzie wyglądać w GB nie wiadomo ;-) liczmy na to że może jest to tylko tymczasowa awaria :P
  • Odpowiedz
Jeżeli Wam zależy to możecie uderzyć do nich na Messengerze i usuną tag E-mail Only z oferty która Was interesuje co da możliwość "z-redeem-ować" punkty. Wszystko to sugeruje, że to raczej błąd programowy ale... Konfucjusz wie... (ale nie powie). Tyle udało mi się ugrać dzisiaj.
  • Odpowiedz