Wpis z mikrobloga

@atur94: szukam usługi internetowej i rozważam LTE, lecz nie wiem czy nie będę żałował biorąc internet bezprzewodowy, na chwilę obecną w ogóle nie mam pingu, bo nie gram ( ͡ ͜ʖ ͡)
@mazakk94: od 3 lat śrutuję jako domowy LTE Play Internet na Kartę i jako gracz nie narzekam... 2km od nadajnika, 50Mbps transferów, pingi 30-70ms (zawsze stabilnie +-10ms zależnie od lokalizacji serwera). smiało możesz wziąć na testy przecież, albo zrobić z telefonu modem na jeden dzień i sprawdzić. Przegrałem setki godzin w Battlefield 1, 4, 3 i jakieś zawahanie łącza trafi się raz na miesiąc może przez pół minuty, w BF na
@mazakk94: Skoro kiepsko u ciebie z dostarczeniem szybkiego internetu to znaczy, że mieszkasz na jakimś niezbyt gęsto zaludnionym terenie. Wydaje mi się, że zasięg LTE też niebyłby zbyt dobry. Nie wiem. Nie znam się
@Poziokat: kamienica, jakies pośredniczenie przez kabel telefoniczny, nie do końca zrozumiałem babki z infolinii, max 20Mb/s i cena z dupy z obowiązkowym telefonem stacjonarnym ¯\_(ツ)_/¯
@mazakk94:
pobieranie 2Mb/s i wysył 1Mb/s przecież wystarczy, najważniejszy ping poniżej 100 i wiadomo im niższy tym lepiej.
Im lepsze prędkości tym mniej Cię będzie irytowało buforowanie filmów i pobieranie gier w taryfie nocnej

potestuj sobie różne sieci, chociaż na wykopie ktoś gdzieś wspominał, że mendy potrafią tak robić, że w okresie testowym dają Ci pełną przepustowość, a po podpisaniu umowy walą ograniczenie xD
@SpokojnyPan: dzięki za odpowiedź! trochę mnie przekonałeś do LTE bo miałem nastawienie w stylu "jak bezprzewodowo to nie ma sensu konsoli odpalać"
@asffaf: dobrze wiedzieć, jest nadzieja :)
@NAGI: brak czasu na testowanie, dlatego liczyłem na tekst w stylu "bierz lte, jest git" albo "mam i nie da się grać, lepiej wolne łącze, byle kabel był", rozwaliłeś mnie z tym okresem testowym xd
bo miałem nastawienie w stylu "jak bezprzewodowo to nie ma sensu konsoli odpalać"