Wpis z mikrobloga

#kryptowaluty #bitcoin
Hej miraski, takie trochę #wyznaniezdupy

Mam 31 lat, skończone studia z ekonomii, pracuję przy naprawdę ciekawych kontraktach w branży budowlanej, na GPW gram z przerwami od 6 lat, w bitkojnie od stycznia 2018. Tak jak pewnie większość osób która weszła w tym okresie, jestem w plecy parę dobrych tysięcy. Do nikogo nie mam żalu, grałem pieniędzmi które mogę sobie odpuścić a uciekłem we fiat tylko z tego powodu że wczoraj wg. mnie pękł poziom przy którym odzyskanie zainwestowanego kapitału zabierze zbyt dużo czasu a dno nie zostało jeszcze określone.
I jedyne co zabolało to określenie mnie mianem debila w komentarzu.
Nic więcej, nic mniej.

Unikałem i unikam osób które określały się mianem traderow (do tego potrzebny jest papier) i śmieszyły mnie strategiczne porady na YouTube (wyciąg kapitał podstawowy i graj zyskiem) ze względu na ich oczywistość - choć po ilości odwiedzin zakładam że mogły nie być aż tak oczywiste.

Co myślę o obecnej sytuacji:

#bitbay- przykro mi, że tak świetny biznes (na miarę XXI w) staje się ofiarą politycznego trendu. Jak by nie było takie inicjatywy naprawdę pomagają moim zdaniem wizerunkowi polski jako kraju nowoczesnego i z potencjałem (coinmarket zawsze pokazywał że na rynku game i lisk to my wyznaczaliśmy kierunek)

#kapitalizacja
Będzie spadać z prostego powodu:
Amerykaniecka giełda i odpływ kapitału z rynków rozwojowych w złoto i obligacje. Mówicie co chcecie btc nie jest uważany za asset, a przy kończącym się luzowaniu ilościowym i nadchodzącym #!$%@? na giełdach kapitalizacja rynku krypto będzie jeszcze długo spadać

Stock markety - oj będzie #!$%@?. Wg mnie skala jest nie do obrony i 6% "korekta" na amerykańskim rynku to dopiero preludium do ślizgu na -20-30% który pociągnie za sobą rynki rozwijające się (GPW).
I obym właśnie tutaj był w błędzie.

Kryptowaluty