Wpis z mikrobloga

Mirki! Robiłem kiedyś hobbystycznie grę z widokiem "platformówkowym", ale niebędącą wcale platformówką - picrel. Niestety nie mam farta do grafików i szukam kogoś, kto odpłatnie chciałby wykonać kilka wektorowych animacji.





Do rzeczy: poniżej filmik z tego, co udało mi się zaprogramować półtora roku temu w haxe. W międzyczasie flash umarł, więc chciałbym przerzucić się na unity. Potrzebuję w pierwszej kolejności odtworzyć istniejącą grafikę (jest odrobinę więcej, niż na filmiku), a później dodać trochę więcej animacji i budynków oraz animację budowania budynku. Tematyka 'prehistoryczna :)', grafika taka dość cukierkowa, najchętniej wektorowa. Nigdy jeszcze nie programowałem animacji szkieletowych, chętnie bym spróbował o ile takie mają sens.

Płaca - do ustalenia. Mój górny limit to 1000 zł, ale to hobbystyczny projekt i nie ukrywam, że mam opory przed inwestowaniem górnych granic na początku. Gdyby współpraca poszła dobrze i na horyzoncie widać by było szansę na stworzenie pełnej gry, to wtedy mogę przeznaczyć o wiele większe kwoty, ale z dotychczasowymi doświadczeniami to trudno mi o tym nawet marzyć.

https://github.com/synek317/antek

#gamedev #grafika #grafikawektorowa #animacja #programowanie
sasik520 - Mirki! Robiłem kiedyś hobbystycznie grę z widokiem "platformówkowym", ale ...
  • 2
@applicattura: no tak ogólnie to jeszcze o nic ;] Ale zamierzenie było takie, żeby stworzyć taki rts z widokiem jak w platformówce i z mapą wąską, ale wysoką, żeby się wygodnie na komórce sterowało.

A jeśli chodzi o cel, to rozbudowywanie osady 'do góry' (w pewnym bardzo prostym fabularnie celu).