Wpis z mikrobloga

@oficer-prowadzacy: masz linki wyzej. W Polsce moze i tak, jak na Niemcy to cene ma za tak zrobione auto bardzo dobra. A Niemcy od Polakow chetnie kupuja auta po restauracji, bo wychodzi zacznie taniej niz robic to samo w Niemczech.
  • Odpowiedz
@Jestem_Tutaj: To i tak na bogato bo często można spotkać te klocki z silnikiem 1,6 w benzynie. Seria silników w T3 jak i LT 1 to chyba najbardziej porypany okres konstrukcyjny w historii VW. Te pokraczne silniki 1,6 diesel wkładali nawet do serii LT o gabarycie 3,5 tony (ʘʘ). Całe szczęście obudzili się na sam koniec i stworzyli 6 rzędowego pancernego diesla 2.4 (òó
  • Odpowiedz
@boho: odsyłam do postaw powyzej, ZBADAJ RYNEK potem #!$%@?, jezeli wszyscy sprzedaja w podobnej cenie to znaczy ze jest na to kupiec, przypuszczam ze auto zaczyna miec wartosc kolekcjonerska to ludzie kupuja go kiedy jeszcze jest tani

nie pozdrawiam
  • Odpowiedz
via Android
  • 2
NAJPIERW SPRAWDZ RYNEK

a potem sie #!$%@? do kogos


@Sweet_acc_pr0sa: a co to zmienia? Rynek też jest #!$%@?. Mega stary kamper z przestarzałymi rozwiązaniami, bez najnowszych osiągnięć w kwestii bezpieczeństwa za 80 tys. zł. To, że ktoś to kupuje nie oznacza wcale, że jest to mądre.
  • Odpowiedz
To, że ktoś to kupuje nie oznacza wcale, że jest to mądre.


@pogop: W sumie kupic 126p za 10k PLN to tez tylko jakis #!$%@? moze, nie? W koncu stary grat.
  • Odpowiedz
@bidzej: @Sweet_acc_pr0sa:
Rynek jest sztucznie napompowany przez januszy biznesu co myślą że sprzedadzą za nie wiadomo jakie pieniądze, takie ogłoszenia potrafią potem wisieć latami.
T3 jeszcze jeździ na tyle dużo że można je kupić od jakiegoś dziadka w dobrym stanie (może niekoniecznie Westfalię, ale takie Caravelle już tak).
  • Odpowiedz