Wpis z mikrobloga

Mateusz 23 Poznań

Zgłoszenie nr 210 z dnia 2018-02-04 15:30:52

Imię: Mateusz
Wiek: 23
Miejscowość: Poznań
Kim jestem?
Z wykształcenia jestem technikiem teleinformatykiem. Pracuję w zawodzie, jako pracownik helpdesku, w jednej z poznańskich firm.
Jestem raczej introwertykiem, ale daleko mi do piwniczaka (mieszkam na pierwszym piętrze). Słyszałem, że mam niezłe poczucie humoru, ale to mogą być tylko plotki.
Jeżeli trafimy na odpowiedni temat to potrafię się nieźle rozkręcić w gadaniu :)

Wygląd
Do greckiego boga trochę mi brakuje, ale... Tylko trochę! :) 182 cm, 68 kg, włosy ciemny blond, brązowe oczy, okulary na nosie.
Ubieram się różnie, w zależności od sytuacji. Myślę, że jakieś tam wyczucie stylu posiadam :) Jestem schludny, ale nie pedantyczny.

Zainteresowania
Coraz bardziej zaczynam interesować się programowaniem i myślę, że moja kariera zawodowa będzie zmierzać w tym kierunku.
Muzyka towarzyszy mi prawie zawsze. Nie ograniczam się do poszczególnych gatunków i staram się poszerzać swoje horyzonty. Kocham atmosferę towarzyszącą koncertom.
Od maja zeszłego roku zacząłem biegać i z każdym kolejnym treningiem coraz bardziej się od tego uzależniam.
Mam za sobą pierwszą edycję Szlachetnej Paczki i jestem pewien, że zostanę "superW" na kolejne lata :)
Jestem również wolontariuszem Regionalnego Centrum Wolontariatu, więc jeżeli również chciałabyś zostać wolo to serdecznie zapraszam!
Lubię gdzieś wyjść i potańczyć (bal > klub) lub po prostu wypić piwo ze znajomymi.
Znajduje czas na granie w GTA Online oraz regularne oglądanie seriali i filmów (wszystko co ma na filmwebie więcej niż 7 gwiazdek jestem w stanie zaakceptować).
Poza tym lubię czytać książki; przede wszystkim z gatunku fantastyki (Harry'ego Pottera mam wykutego na pamięć), ale lubię też literaturę popularnonaukową i jestem otwarty na ciekawe propozycje.
Zwolennik ciepłych dni i hejter zimy.

Czego oczekuję?