Wpis z mikrobloga

(dopóki tag jest nadal autorski, będę ogłaszał z tego konta - @marahin)

Elo mireczki!

Chcecie informacji, tak więc oto one :-)

TLDR:


Wstępne założenia (mogą się zmienić, wszystko zależy od naszej siły, w szczególności technicznej):
- do końca najbliższego tygodnia będzie miała premierę strona. To niby niewiele, ale może uda nam się Was zaskoczyć jej funkcjonalnościami. Stay tuned!,
- do końca połowy marca planujemy wystartować z serwerem open Experimental dla szerokiej publiczności, który będzie stał równolegle i nieprzerwanie wraz z oficjalnym releasem MirkOTS,
- docelowo macie móc logować się przez klienta na swoje konto, i tam będziecie mieli do wyboru postacie zarówno z experimentala jak i release serwera, tak jak na real Tibii - w zależności którą postać wybierzecie, wylądujecie albo na oficjalnym albo na testowym serwerze,
- wysoce prawdopodobnym jest, że będziemy wpuszczać ograniczone ilości graczy przed tym terminem właśnie na experimental,
- chcemy, aby Experimental był w formie 4fun: ma służyć do testowania nowych rzeczy, poprawiania starych (i testowania, czy nic przy okazji się nie popsuło), tak, aby na MirkOTS trafiały rzeczy tylko zatwierdzone przez jakąś część graczy, a nie tylko przez nas,
- celujemy w klienta Tibii 11 ze względu na funkcjonalności,
- nie omówiliśmy jeszcze rate’ów, zasad PVP (jeśli w ogóle), nie ja się tym będę zajmować, bo jestem petem z no pvp - temat pociągnie @mattpo i być może @saxovic,

Aktualny stan składu, który pewnie jeszcze ulegnie zmianie w przyszłości:
* ja, @marahin xD
* @saxovic - wreszcie kolejny zawodowy programista!, ( ͡° ͜ʖ ͡°)
* @mattpo aka Ratownik Mirek - tej postaci chyba przedstawiać nie trzeba.

Wysłaliśmy również prośbę do @Moderacja aby odblokowali tag #mirkots - niestety, narazie bez efektu, ale może w najbliższej przyszłości? Możecie ich tagować też, może pójdzie szybciej :-)

Pozdrówki.

#mirkots #wykopots #tibiazwykopem
  • 44
  • Odpowiedz
@Jakubens: nie, serwery (oba, experimental i release) będą PVP, tak jak wszystkie poprzednie edycje. Poprzez "Zasad PVP (jeśli w ogóle)" miałem na myśli, że jeszcze nie mamy zarysu tego jak ustawimy m.in. rate'y za red i black skulla.
  • Odpowiedz
@endriu92 ciesze sie ze nawet tak sredniej jakosci eventy wpadly w pamiec :P

W tej edycji dokonam wszelkich staran zeby wprowadzic fizyke pilki ( ͡º ͜ʖ͡º) no i flagi...

A tak powaznie ciesze sie, ze projekt znowu rusza... Jestesmy dojrzalsi o te 2 lata.
2
  • Odpowiedz
@tyrytyty i drugie pytanie, czy będą bany dla patusów bijących niewinne osoby? Pamiętam jak grałem nie chciałem się bawić w żadne gildie ani nic, nagle wchodzi mi na expa 5 typa i mnie ubija i mówią że już sobie na tym serwerze nie pogram. Na naszym własnym serwerze nie powinno być takich rzeczy...
  • Odpowiedz
@tyrytyty: trzeba przywyknąć do tego że skoro jest to gra pvp to można dostać #!$%@?, jedyny sensowny sposób to takie ustawienie fragów, żeby większe ekipy nie miały ochoty ich tracić na losowe osoby tylko na swoich wrogów
  • Odpowiedz
@Geron można także banować patologię, wprowadzić zasadę że nie tyka się ludzi co nie są agresywni i nie są w gildii i tyle (już czuję tę frustrację agresywnych patusów jakby się dowiedzieli że nie mogą znaczyć swojego terenu na otsie XDDD)

Jak ktoś chce walczyć o tytuł najdłuższej stulejki to niech walczy ale ja chcę po prostu pograć z mireczkami a nie uczestniczyć w wyścigu szczurów
  • Odpowiedz