Dawno nic tutaj nie podawałem dalej, więc wrzucę tutaj recenzję Xenoblade Chronicles 2 po to byście wiedzieli mireczki, że jest kolejny dobry powód by przygarnąć #nintendoswitch :D
właściwa mapa jest dość trudno dostępna (trzeba wejść w menu, wybrać opcję „szybkiej podróży”, potem rejon w którym jesteś, a na końcu fragment w którym się znajdujesz)
@piwniczak: na premierę tego nie było :/ a tekst napisałem jeszcze przed tym jak ogarnęli poślady i nie sprawili, że mapa się otwiera już na aktualnej lokacji :D
@ja-jasiek: wydaje mi sie, ze bylo - przynajmniej juz w poprzedniej wersji bylo w tutorialu na poczatku gry. Ale nie przejmuj sie, ja jestem w 4 akcie i dalej nie ogarniam systemu walki :)
@piwniczak: to akurat nic dziwnego, bo "tutorial" systemu walki kończy się po walkach w Urayi po to by potem JEDNAK być kontynuowanym. Gra jest pełna zaskoczeń.
Nawet jeżeli było, to jestem bardziej niż pewien, że działało tak samo, bo inaczej bym pewnie sobie szybko nawyk klikania analoga wyrobił, byleby nie zaklikiwać menu XD
@Agnaktor: czyli ZAWSZE kierowało Ciebie na ekran mapy z odpaloną już mapą aktualnej lokacji?
Jestem z dala od konsoli, takie dywagacje na sucho mi nigdy nie wychodzą. Jak pisałem ten fragment który zacytował @piwniczak, to miałem konsolę na kolana i klikałem by mieć pewność, że dobrze zapamiętałem ile bujania się z tym jest XD
@ja-jasiek: Grę co prawda dostałem w swoje łapki dopiero na Święta, ale pamiętam, że ludzi i różne źródła mówiły o dodatkowym widoku mapy i rzeczywiście, teraz są już dwa.
@piwniczak: Masz łańcuchy, które wyświetlają się w prawym górnym rogu, np. woda -> woda -> mrok i towarzysze się dołącza jeśli mogą - mają dany żywioł i odpowiednio naładowany.
@piwniczak: bo oni muszą też się naładować stosując te trzy specjalne ataki, które ty masz pod X/Y/B. Najpierw jedna postać musi się naładować na co najmniej jeden punkt. Potem kolejna (lub ta sama, ale mało realne) na dwa, potem kolejna na trzy. Jak od palisz tak jedno, drugie i trzecie, to masz całe kombo i wtedy robisz przeciwnikowi prawilne kuku.
#recenzja #jrpg #gry #nintendo #grafomaniacontent
Probowales wcisnac lewy joystick ? :)
Ale nie przejmuj sie, ja jestem w 4 akcie i dalej nie ogarniam systemu walki :)
Nawet jeżeli było, to jestem bardziej niż pewien, że działało tak samo, bo inaczej bym pewnie sobie szybko nawyk klikania analoga wyrobił, byleby nie zaklikiwać menu XD
Jestem z dala od konsoli, takie dywagacje na sucho mi nigdy nie wychodzą. Jak pisałem ten fragment który zacytował @piwniczak, to miałem konsolę na kolana i klikałem by mieć pewność, że dobrze zapamiętałem ile bujania się z tym jest XD
Najpierw jedna postać musi się naładować na co najmniej jeden punkt. Potem kolejna (lub ta sama, ale mało realne) na dwa, potem kolejna na trzy. Jak od palisz tak jedno, drugie i trzecie, to masz całe kombo i wtedy robisz przeciwnikowi prawilne kuku.