Wpis z mikrobloga

Hej mirki,
mam takie pytanie odnośnie #prawo i #orange
W zeszłym tygodniu przedłużyłem umowę po rozmowie z konsultantem. Umowa została podpisana przy kurierze. Otrzymałem 2 telefony. Okazało się, że 1 z nich ma uszkodzony aparat. Teoretycznie mógłbym odstąpić od umowy do 14 dni, ale nie chcę rezygnować z obu telefonów i aneksu. W salonie polecono mi, żeby odesłać uszkodzony telefon na gwarancję, ale wolałbym tego uniknąć, żeby później nie musieć "kopać się" z serwisem gwarancyjnym, skoro wada występuje od początku i nie była spowodowana z mojej winy. Myślę, że najlepiej byłoby skorzystać z prawa do rękojmi, czy tam niezgodności z umową. I tu pojawia się pytanie do kogo w ogóle pisać? Sprzedawcą na fakturze jest Orange z adresem w Warszawie. Na formularzu dotyczącym odstąpienia od umowy jest inny adres, Centrala zwrotów w Ołtarzewie.
Czy w takiej sytuacji jakikolwiek serwis Orange powinien przyjąć ode mnie uszkodzony telefon? Czy skoro nie zakupiłem telefonu w salonie stacjonarnym, muszę sam odesłać paczkę z jakimś pismem? Tylko na jaki adres w Warszawie, czy ten drugi w Ołtarzewie? Ktoś to odbierze, czy paczka do mnie wróci?
  • 5
@OrangeEkspert: Dziękuję za odpowiedź. Jeszcze pytanie, jak mam rozumieć wyrażenie "Salon Własny Orange"? To dowolny salon, sprzedający usługi Orange, czy też jakiś konkretny, "większy"?
Wg tej mapki na Waszej stronie: Link mam kilka salonów w okolicy, ale tylko jeden jest oznaczony jako "Orange Expert", czy to ma znaczenie?