Wpis z mikrobloga

@Nawoja: Ja im nawet napisałem na fejsie w wiadomości prywatnej że jestem za każdym razem w tych 2% odbiorców którym spóźnia się paczka. Nawet zapytałem czy czasami nie jest tak że 2% paczek dochodzi a 98% nie, to już mi nie opisali :(
  • Odpowiedz
@Bartisss: A to w takim razie Ty musisz się o to troszczyć czy paczka do Ciebie dojdzie, czy sklep bierze na siebie odpowiedzialność w razie niedostarczenia? No nic, będę pisała i dzwoniła na infolinię ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Nawoja: A i zapomniałem dodać, nie ma opcji żeby się dodzwonić ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chciałem przycebulić 2 zł i wyszło jak zwykle. Będę próbował złożyć reklamacje z opóźnieniem przesyłki w "Paczka w Ruchu".
  • Odpowiedz
@Bartisss:

Ponad 98% paczek dociera do wybranego Punktu odbioru już w ciągu dwóch dni od momentu nadania przesyłki.

To mnie rozbawiło xD No nic, jutro ich zaatakuję aż się dodzwonię :D
  • Odpowiedz
@Nawoja: Ten kurier jest jednym wielkim nieporozumieniem.
Na fejsie:

Twoja sprawa jest dla nas ważna, dlatego odpowiemy najszybciej jak to możliwe. Jeżeli potrzebujesz natychmiastowej pomocy, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta tel: 801 800 803 lub pod adresem mailowym ruch@ruch.com.pl


  • Odpowiedz
@Nawoja: @Bartisss: Nie polecam ruchu. Pod koniec listopada kupiłam buty, przez trzy tygodnie status paczki się nie zmieniał (paczka miała być niby transportowana do kiosku), telefonów nikt nie odbierał (najdłużej na infolinii czekałam 20 minut), kontakt mailowy utrudniony, w odpowiedziach żadnych konkretów, odpisywanie na wiadomości trwało u nich 2-3 dni. W końcu przed świętami, po interwencji sklepu w którym kupiłam buty, status został zmieniony na "paczka zgubiona/zniszczona" czy coś takiego.
  • Odpowiedz
@Aleks7: (Jeszcze brakuje tylko żeby Jeleń tu napisał xD) Miałeś podobny komunikat już kiedyś? Bo nawet nigdzie nie mogę znaleźć informacji o tym ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz