17 Listopada 2017 zamówiłem Mi6 z Gearbest. Wysłali telefon 22 listopada 2017. Jest 25.01.2018, a na trackingu wciąż Southall, your parcel is on its way. Pisałem Do gearbest na ticket i chcieli mi jakieś punkty wciskać. Napisałem na Paypal i teraz chcą, żebym czekał jeszcze 2 tyg, aż oni sobie sprawdzą z DPD i wtedy się do mnie odezwą. Serio, mam zajebiście dość czekania ( zwłaszcza, że od listopada posługuję się zastępczym telefonem klocem) i nie wiem co robić. Mam przesłać spór do Paypal ("escalate to Paypal")? Czy to coś da?
17 Listopada 2017 zamówiłem Mi6 z Gearbest. Wysłali telefon 22 listopada 2017. Jest 25.01.2018, a na trackingu wciąż Southall, your parcel is on its way. Pisałem Do gearbest na ticket i chcieli mi jakieś punkty wciskać. Napisałem na Paypal i teraz chcą, żebym czekał jeszcze 2 tyg, aż oni sobie sprawdzą z DPD i wtedy się do mnie odezwą. Serio, mam zajebiście dość czekania ( zwłaszcza, że od listopada posługuję się zastępczym telefonem klocem) i nie wiem co robić. Mam przesłać spór do Paypal ("escalate to Paypal")? Czy to coś da?
#gearbest #paypal
Komentarz usunięty przez autora