Wpis z mikrobloga

@linux_to_syf: Podejrzewam, że Capcom wypuści jakiegoś switchowego MH, bo ten monster hunter w Japonii się nie sprzeda, bo nie ma go na mobilne urządzenie. Problem jest w tym, że jak już jakiś MH wyjdzie na switcha to pewnie tylko w na rynek Japoński. Capcom chyba chce rozdzielić tą serię i world to ma być właśnie wejście na rynek zachodni, a wersje na switcha będą wychodzić tylko na rynek Japoński.
@linux_to_syf: ostatnio było to pytanie do ludzi z Capcomu i odpowiedzieli właśnie tak jak napisał @piwniczak. Powiedzieli, że gdy tworzyli grę to parę lat to po prostu postanowili wybrać najsilniejsze obecnie konsole na rynku (ps4 i xone), a o Switchu wtedy w ogóle nic nie było wiadomo, więc nie mieli żadnych dylematów. Myślę, że bardziej jest tak jak @michaloxs napisał, ale, że niestety wyczuwam u Ciebie potrzebę besztania Switcha to
@serekenha: Capcom to korporacja nastawiona na zarabianie pieniędzy, to chyba jasne. Myślisz że nie chcieliby zarobić dodatkowych dolanów wypuszczając wer na switcha który bardzo dobrze sprzedaję sie w jap? Po prostu się nie da, switch nie dałby rady. Wystarczy popatrzeć jak zachowuję się ta gra na starym ps4 (nie pro), spadki do 25 fps to norma. Na konsoli o wiele potężniejszej niż switch. Albo zobacz sobie to:
l.....f - @serekenha: Capcom to korporacja nastawiona na zarabianie pieniędzy, to chy...
@linux_to_syf jeżeli chodzi o wydajność to w MH World nie grałem, ale wcześniejsze gry z tej serii nie były jakoś szalenie rozbudowane pod względem logiki czy AI, napewno nie było to drugie Cities Skylines, Factorio czy EU4. Przyjmując, że tak samo ma się sprawa z MH World, spadki wydajności pomiędzy PS4 a PS4 Pro mogą być powodowane albo przez zbyt dobra grafikę, albo przez brak optymalizacji.
Grę zawsze można zoptymalizować (inna sprawa
Inna sprawa że engine był pisany pod zupełnie inne platformy i może nie być łatwo go skompilowac na Tegrze, a przepisywanie całej gry na nową platformę może się nie mieścić w planach Capcomu


@piwniczak: ten engine* i tak będzie kiedyś dopasowywany pod Switcha, bo MH nie na handhelda to działanie niewłaściwe korporacjom nastawionym na zarabianie pieniędzy.

Kto tam wie co planuje Capcom. Możliwe, że robienie okrojonej wersji World (nie tylko
@miltek: nie bardzo rozumiem jak w dzisiejszych czasach można grać inaczej. Jest tyle fajnych exów na PS4 i Switcha, że aż szkoda nie mieć obu. No chyba, że brakuje czasu na ich ogrywanie ;)

ale jak widać na wykopie nadal silne przedstawicielstwo bojówek różnych producentów konsol :P
@linux_to_syf: W końcu Monster Hunter na konsolę stacjonarną! :) Capcom na tyle lat zapomniał o tym, że wygodniej grałoby się przez telewizorem. A Switch? Pewnie kiedyś dostanie swojego MH (chociaż ja nadal bym chciał XX w eu T.T no bo są tam stare miejscówki, cześć mocno sentymentalna).