Wpis z mikrobloga

@drgamidyga: Korzystałem z pocztex48 i przez 3 tygodnie w sortownii w Szczecinie była moja paczka. Dzwoniłem na infolinię i miła Pani złożyła zapytanie do sortownii. Po tygodniu telefon od tej Pani, że nie mogą dostać odpowiedzi od sortowni w mojej sprawie. Mimo, że składali zapytanie kilkukrotnie. Zostałem poinformowany, że zostaje mi reklamacja, którą na szczęście przeprowadził za mnie sklep (wysłał mi również tego samego dnia paczkę po raz kolejny, która już
Gadałem z baba na infolinii powiedziała że wysłała interwencję do oddziału i jak paczka się nie ruszy do 15 mam dzwonić jeszcze raz XD Co jak paczkę zgubili?
@drgamidyga: Jeśli paczka jest ze sklepu, to reklamacja, którą może poprowadzić sklep oraz możliwe, że sklep prześle Twoje zamówienie jeszcze raz. A jeśli prywatna wysyłka, to reklamacja i dogadanie się z inpostem co do rekompensaty. Przynajmniej tak to powinno wyglądać.