Wpis z mikrobloga

3 razy był technik i coś stękał że daleko od centrali jest i zrywa a ja tłumacze ze mnie to nie interesuje czy daleko czy nie daleko ma mi nie zrywać internetu co chwilę bo niestety jest to nie do wytrzymania
3 razy był technik i coś stękał że daleko od centrali jest i zrywa a ja tłumacze ze mnie to nie interesuje czy daleko czy nie daleko ma mi nie zrywać internetu co chwilę bo niestety jest to nie do wytrzymania


@Kroliczek99: Zrezygnuj.
@Kroliczek99: pewnie w uja przycinaja jak u mnie (net muli wieczorem/w weekendy tragedia i rozlacza), cisnalem ich az dowiedzialem sie o usterce na centrali. Jedynie czego mozesz oczekiwac to obcięcia abonamentu, ale to musisz pisać wniosek (chyba co miesiąc). Mi na szczęscie konczy sie umowa już w marcu, wiec skłądam wypowiedzenie, bo na infolinii dowiedzialem sie ze nie wiedza kiedy usterka zostanie naprawiona (nawet zaproponowalem przedluzenie umowy w zamian za nizszy