Wpis z mikrobloga

Dlaczego button ze stage-a rysuje się z tak strasznie przeskalowaną teksturą?
Tej wielkości tekstura w przykładach gdzie nie używałem world unitów tylko "pixel perfect" i samej sceny rysowało się dobrze, teraz po ustawieniu Viewportu i camery by korzystały z world units psuje efekt ( chociaż pozycję i rozmiar interpretuje dobrze, jednak w tym rozmiarze przy innych projektach ( gdzie nie miałem world unitów ) rysował się dobrze ( były ostre krawędzie nie rozmazane ).

Sama tekstura tego przycisku w oryginale ma 12px na 20px. W world unitach wartość 12 jest 8 razy mniejsza niż w pikselach.

Chciałbym aby tekstura przycisku nie skalowała się na 8 razy mniejszą ( by pasować to world unitów ) tylko ustawiała swoją skalę tak by jej oryginalny rozmiar w worldunitach był bez zmian. Potem jak ustawię, że chcę button w rozmiarze 10 x 10 skalowało się w dół z oryginalnego rozmiaru.

Kod
Pliki skin

#libgdx #java #gamedev
Pobierz Lewo - Dlaczego button ze stage-a rysuje się z tak strasznie przeskalowaną teksturą?
...
źródło: comment_ubvtOBxaW6wGqe4ROcp7yLpfGg8W8FPA.jpg