Wpis z mikrobloga

@trashman k20z4 lub 2jz twin turbo . Tylko byś musiał jeszcze zawieche i heble ogarnąć. Pierwszy silnik w miarę dobrych pieniądzach kupisz plus do tego jest bardzo rozwojowy. Samo uturbienie da 300-350konj bez kucia
@methanex: Tak. Zdjęć jak powyżej mogę Ci nawrzucać całą stertę. K20 ma korby i tłoki z plasteliny. Ten powyżej wybuchł na hamowni. 253KM, wałki DIC, kolektor ssący RRC, wydech toda, brak kata, całość 2,5", pędzone EMU.
Na forum mazdy rx8 wkładają k20z4 i ktoś pisał że bez kucia można turbic.


@methanex: To z forum RX8 to było pierwsze K20 na EMU - bo ten silnik nie tak łatwo zmusic do pracy na EMU ze względu na gówniany trigger pattern. O turbieniu bez kucia napisał ktoś kto nie miał styczności z tym silnikiem.

W warsztacie pracujesz czy to twoje hobby? :)


@methanex: Praca, ale jestem freelancerem w
@slonski_pieron w niedalekiej przyszłości chodzi mi po głowie rx8 z silnikiem k20z4 ;)

Widziałem fajne ogłoszenie na forum , sprzedawał ktoś rexa z silnikiem 2jz coś koło 300 koni z LPG. Cena koło 30k.
@slonski_pieron: może też byś się wypowiedział na ten temat bo masz chyba pojęcie ;)


@trashman: Dół tego silnika wytrzymuje 250KM, osprzęt warto przełożyć z MPi (w temprze i punto I cabrio było 1.6 90KM na sterowniku GM, łatwo programowalnym) i dołożyć DET, lepsze to niż turbić ten monowtrysk, bo to mono-motronic a on pracuje w algorytmie alpha-n, który do turbo się nie nadaje. Poza tym zaraz skończą Ci się dostępne