Wielkie plany i wielki niewypał. Budowa kolei do CPK z kolejną obsuwą
Budowa szybkiej kolei ze Śląska do CPK zaliczyła już pierwszą obsuwę, mimo że do wbicia pierwszej łopaty jeszcze bardzo daleko. Wciąż nie wiadomo, jak ma wyglądać wariant inwestorski tego przedsięwzięcia, choć dokument taki miał być zaprezentowany przed końcem ubiegłego roku.
Slazag z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 169
- Odpowiedz
Komentarze (169)
najlepsze
@muckfods: No dokładnie. Urzędasy żydzą na kasie na wykup nieruchomości, który jest jakims śmiesznym szmalem przy koszcie całej inwestycji i gdyby dawali ile sie nalezy to by ludzie sie bili o to, zeby wybodawac u nich. Ale firma wójka Ziutka robiąca plany zarabia.
Mieszkam we Wrocławiu i podobnie jak mieszkańcy Poznania, Gdańska, Katowic czy Krakowa, nie mam ochoty dojeżdżqć w tym wypadku na wschód Polski, by móc lecieć samolotem, skoro mam swoje bardzo lubiane lotnisko.
Przy Warszawie jest kilka lotnisko - Chopina, Modlin, Radom czy Łódź - nie trzeba budować nowego, może lepiej, żeby polepszyć już istniejące.
Wrocławskie lotnisko obsługuje 3 mln pasażerów rocznie, po rozbudowie będzie mogło obsługiwać 10 mln i
Jeżeli przesunęli by linię o 1-2km na zachód przeszli by przez pola i lasy.
Zresztą dawniej nie było inaczej. Koleje budowano daleko za miastem. We Wrocławiu były potężne protesty i dworzec główny zbudowano daleko w polu. Na ulicy Ogrodowej zresztą.
Udzielają teraz jak kmita został wojewodą. Tylko że drogi Bukowno-Jaworzno nie ma komu naprawić od 40 lat.
Mam okazję bywać w Katowicach, Tychach czy Dąbrowie Górniczej, widząc przy tym sporą ilość samochodów na tablicach rejestracyjnych rozpoczynających się na: KOS, KCH, KOL, a coraz częściej i KWA. Dostrzegasz jakieś perspektywy
Nie budowę czegokolwiek, tylko na razie sama dokumentacja?