Wpis z mikrobloga

@piteerowsky: Piasta dobra, ale czy do twojego koła to skąd właściwie ktoś ma wiedzieć? Do stockowego pewnie o klasę za wysoka, dodasz nowe szprychy, zapłacisz za przeplecenie i ciągle będziesz miał stockową obręcz która patrząc po stanie starej piasty też może być nadwyrężona.
@piteerowsky: Nie będzie miała żadnego tylko jak jebnie to będziesz płacił za szprychy i przeplot jeszcze raz. Nie martwiłbym się o wytarcie tylko jej stan w okolicy oczka szprychy która rozerwała kołnierz starej piasty ze zdjęcia które wrzucałeś kilka dni temu.
tak mocne uderzenia mlotkiem


@piteerowsky: Ale co on tym młotkiem robił? Tłukł nim bezpośrednio po kołnierzu piasty i go ułamał? Czy po jakimś kluczu? Nie rozumiem po co mu tam był młotek, wsadza się klucz w imadło i masz 14" dźwignię w postaci całego koła. Ale fizyki nie oszukasz, siła która rozerwała kołnierz działała też na obręcz. Nie ważne czy z młotka, dziury czy za mocnego skręcenia szprychy.
@Mortal84 właśnie sam się zastanawiam, lecz chyba bardziej jestem skierowany ku samej piascie. chciałem sobie kupić na lato nowe kola i trochę lepsze niż aksiumy czy jakieś shimano, a na ten syf to słaba opcja. Ogólnie raczej bym chciał składane, także przy zakupie samej piasty to bym miał bazę do tylnego koła

@dran2 odpowiadając na pierwszy post, chodziło mi o to czy będzie pasowało szerokością do tej piasty co była. zepsuta to