Wpis z mikrobloga

jak wejdziesz w ustawienia µblocka to tam są listy filtrów których używasz, te aktualizują się co kilka dni albo godzin,

@interface: zgadza się, mam zaznaczone "Automatycznie aktualizuj listy filtrów", ale nadal jestem ciekawy dlaczego zablokowano mi dostęp logowania do konta. Pierwszy raz od 10 lat
@mrbarry Zablokowanie dostępu do konta prawdopodobnie nastąpiło poprzez błędne wpisanie hasła. Mamy dwa „liczniki”. Jeden dotyczy 3 błędnych prób za jednym razem, drugi łącznej sumy 50 błędnych logowań od ostatniej zmiany hasła. Nowe hasło możesz ustawić podczas rozmowy z konsultantem mLinii: 801 300 800. Pozdrawiamy, Zespół mBanku.
@mhrok87, mamy informacje, że przyczyną nieprawidłowego wyświetlania serwisu może być aktualizacja filtrów w oprogramowaniu blokującym reklamy. Stąd rozwiązaniem tej sytuacji jest zezwolenie oprogramowaniu blokującemu (np. Adblock) na korzystanie z naszego serwisu transakcyjnego. Pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji.
Pozdrawiamy,

Zespół mBanku.
drugi łącznej sumy 50 błędnych logowań od ostatniej zmiany hasła.


@ZespolmBanku: ooo to jest prawdopodobne, bo hasło mam takie samo od dobrych około 10 lat. i przez ten czas taka ilość mogła się przydażyć. Aczkolwiek wydaje mi się, że dobrze wpsiywałem hasło bo logowanie przechodziło, tylko wyskakiwał komunikat.
Zadzwonię na mlinie i dowiem się co było przyczyną blokady.
Pobierz mrbarry - > drugi łącznej sumy 50 błędnych logowań od ostatniej zmiany hasła.

@Zes...
źródło: comment_CYyFgKeY6XscEYEbxpxXHJMOJA5gIQTr.jpg