Wpis z mikrobloga

@pandapl Chcesz ograniczyć innym dostęp do gier w imię czego? Twoim jedynym argumentem jest "indywidualne doświadczenie" które w żaden sposób nie jest lepsze od doświadczeń z gier dostępnych na wszystkie platformy. Maja rada jest taka: ochłoń, bo dopiero co kupiłeś ten sprzęt i widać, że jesteś podjarany i z tego wynika twoja opinia. Założę się, że jakbyś w taką Zeldę zagrał na PC w 60fps@4k to inaczej byś pisał. Ekskluzywne produkcje nie
@21-59:

Chcesz ograniczyć innym dostęp do gier w imię czego?

to zdanie brzmi strasznie groźnie :) a ekskluzywy są cholernie ważne dla platformy bo ją sprzedają (patrz pokemony). Poza tym pewnie podkreśliłbym, że gry są dobrem ekskluzywnym, nie musimy grać we wszystko i od razu na premierę. Dobra gra będzie dobra nawet po latach.
@pandapl: Eksluzywy to często bardzo dobre produkcje ale kupowanie sprzętu aby zagrać w 1-3 produkcje to po prostu zbyt duże koszty a ja jestem za tym, żeby każdy miał szansę doświadczyć dobrych produkcji bez wydawania milionów.

Poza tym wyobraź sobie co byłoby gdyby rynek konsol był większy: konieczność posiadania 10 różnych konsol aby móc grać w gry eksluzywne(do tego dodaj kupowanie nowych generacji co 5/6/7 lat) - absurd.
Założę się, że jakbyś w taką Zeldę zagrał na PC w 60fps@4k to inaczej byś pisał. Ekskluzywne produkcje nie są niczym złym bo dzięki temu powstało wiele świetnych produkcji ale twój argument jest po prostu słaby bo platforma nijak się ma do doświadczenia płynącego z gry(no chyba, że gra klatkuje ale mowa tu o pozytywnych aspektach)


@21-59: Ale bzdura. Aż przebiję ten balonik:

1. Kiedy gra jest multiplatformowa to w procesie
@MagnaPomerania: Oprócz PC mam też PS4 i odwoływałem się właśnie do tych najpopularniejszych obecnie konsol. Nie powiesz mi, że taki Bloodborne wyglądałby inaczej na XO czy nawet na PC(mowa tu o wrażeniach z gry).

Co do Nintendo DS i GTA to powiem tylko tyle, że tu mamy do czynienia z sprzętem znacząco różniącym się od innych platform dostępnych na rynku(PC,PS4,XO,Switch) gdzie rozgrywka wygląda praktycznie identycznie(w dużym uproszczeniu to masz pada, telewizor,
Co do Nintendo DS i GTA to powiem tylko tyle, że tu mamy do czynienia z sprzętem znacząco różniącym się od innych platform dostępnych na rynku(PC,PS4,XO,Switch) gdzie rozgrywka wygląda praktycznie identycznie(w dużym uproszczeniu to masz pada, telewizor, grę i grasz(nawet w przypadku Switcha)).


@21-59: No i wychodzi jak malutko wiesz o Switchu, bo jego joycony pozwalają na precyzyjną kontrolę żyroskopową. (słynne 1-2 Switch pokazuje dokładność systemu pozycjonowania joyconów w przestrzeni). Daje
M.....a - > Co do Nintendo DS i GTA to powiem tylko tyle, że tu mamy do czynienia z s...
@MagnaPomerania: Coś tam wiem o Nintendo Switch bo często wchodzę na /r/nintendoswitch, joycony nie cieszą się tam jakimś super uznaniem a Pro controller jest często polecany jako alternatywa dla nich.

No i gdyby kontrola żyroskopowa byłaby czymś tak bardzo wpływającym na doświadczenie z gry to inne platformy też by ją miały.
No i gdyby kontrola żyroskopowa byłaby czymś tak bardzo wpływającym na doświadczenie z gry to inne platformy też by ją miały.

@21-59: xD
Przecież to samo mówili antyfani Nintendo przy okazji Wii: po co jakieś durne kontrolery ruchowe i odstawianie wygibasów przed TV. Tyko potem "przypadkiem" Xbox doposażył się w Kinecta, PlayStation w EyeToy i nagle pomysł nie był taki głupi ;)

Sorry, ale argumentacja "gdyby to było tak dobre to
@MagnaPomerania: No właśnie o tym cały czas mówię i odnoszę się do tego co napisał @pandapl

...Powinniśmy grać w gry a nie sprzęty do grania :) i to jest powód dla którego jestem za ekskluzywami, każdy sprzęt > powinien oferować indywidualne doświadczenie a to można tylko osiągnąć grami skrojonymi pod miarę..."


Nie uważam żeby obecne konsole oferowały inne doświadczenia, tak samo jak gry które one oferują(są wyjątki ale IMO jest ich