Słuchajcie jaka akcja. Po śmierci mamy poszedłem do #bzwbk z odpisem aktu i powiedziałem, że chcę wybrać kasę (byłem pełnomocnikiem). Powiedzieli, że nie mogę bo pełnomocnictwo wygasło i że skoro właściciel nie żyje to oni konto blokują. Po jakimś czasie załatwiłem sprawy u notariusza i wracam do banku, żeby wybrać kasę. Wiecie co się dowiaduje? Ktoś wyczyścił konto i jest debet. #!$%@? bank.
@ahaw Bank akurat ma rację, pełnomocnictwo obowiązuje tylko za życia właściciela. Jeśli chcesz dysponować środkami po śmierci to powinieneś mieć dyspozycję wkładem na wypadek śmierci lub akt poświadczenia dziedziczenia od notariusza lub z sądu. Co do wyzerowania konta, może był jakiś kredyt lub opłaty za konto i kartę się automatycznie naliczyły i powstał debet.
@rozowy__pasek: nie wiem, te gnoje z banku nawet nie miały historii transakcji. Myślę, że musiałbym udowodnić że zgłaszałem im to, a niestety nie nagrałem tej rozmowy. To było zanim zacząłem nagrywać wszystkie rozmowy z przedstawicielami firm. Jedyną opcją prawdopodobnie byłoby przeglądnięcie logów dostępu z określonej daty że faktycznie ktoś tam coś sprawdzał.
@ahaw reklamuj usługę jako spadkobierca albo zglaszaj na policję. Jak nie było osoby uposażonej to nie mieli prawa wydać innej osobie po śmierci posiadacza rachunku. Współczuję takich dodatkowych problemów w takiej sytuacji.
@ahaw Pójdź do innego oddziału, może trafisz na kogoś bardziej pomocnego. Dowiedz się jaki był stan konta na dzień śmierci. Czy były jakieś transakcje po śmierci. Czy ktoś inny miał pełnomocnictwo. Czy jakieś opłaty naliczyły się automatycznie, np. raty kredytu, konto, karta, komornik, polecenie zapłaty. Każda operacja jest logowana więc wszystko powinno się wyjaśnić.
@rozowy__pasek: @seattle: obawiam się, że powiedzą że wcale mi nie powiedzieli że zablokowali konto po mojej wizycie. Ciekawi mnie czy banki mają logi kto i kiedy uzyskiwał dostęp do konta (w sensie pracowników).
Na razie czekam na odpowiedź z centrali bo te głąby mają dostęp tylko do transakcji z ostatnich 6 miesięcy.
Czy ktoś inny miał pełnomocnictwo. Czy jakieś opłaty naliczyły się automatycznie, np. raty kredytu, konto,
@ahaw: dokumenty notarialne powinny nadać Panu możliwość przeanalizowania historii konta. Prosimy ewentualnie o kontakt z bankiem pod nr 1 9999. Pomożemy znaleźć najlepsze rozwiązanie.
@Zespol_BZWBK jak je łaskawie wyślecie bo się nie zapowiada. Tak czy siak nie to jest głównym problemem a to że wasz pracownik mnie okłamał i przez to ktoś wybrał pieniądze
@kunstmatige: zniknęły. rozbiłem się o ścianę biurokracji w @Zespol-Santander a że to nie była zawrotna kwota i mieszkam kilkaset km od miejsca gdzie do tego doszło nie kontynuowałem
Jeszcze niedawno Pjoter przekonywał, że w Holandii nie ma mowy o eutanazji z powodów psychicznych, mogą się temu zabiegowi poddać jedynie nieuleczalnie chorzy.... nie to co w KATOLSKIEJ Belgii !!! No to pyk, eutanazja w Holandii z powodu autyzmu i deprechy #napierala #holandia
Po jakimś czasie załatwiłem sprawy u notariusza i wracam do banku, żeby wybrać kasę. Wiecie co się dowiaduje?
Ktoś wyczyścił konto i jest debet.
#!$%@? bank.
#bzwbkcwel #banki #bank #bankowosc #zalesie
Niestety przykra sprawa. Są jakieś widoki na odzyskanie kasy?
Myślę, że musiałbym udowodnić że zgłaszałem im to, a niestety nie nagrałem tej rozmowy. To było zanim zacząłem nagrywać wszystkie rozmowy z przedstawicielami firm.
Jedyną opcją prawdopodobnie byłoby przeglądnięcie logów dostępu z określonej daty że faktycznie ktoś tam coś sprawdzał.
I tutaj nie chodzi o pełnomocnictwo a o to, że mnie okłamali o zablokowaniu konta.
A ponadto, raty, opłaty i kredyty też nie powinny opróżniać konta
obawiam się, że powiedzą że wcale mi nie powiedzieli że zablokowali konto po mojej wizycie.
Ciekawi mnie czy banki mają logi kto i kiedy uzyskiwał dostęp do konta (w sensie pracowników).
Na razie czekam na odpowiedź z centrali bo te głąby mają dostęp tylko do transakcji z ostatnich 6 miesięcy.
Nawet jak miał
Prosimy ewentualnie o kontakt z bankiem pod nr 1 9999. Pomożemy znaleźć najlepsze rozwiązanie.