Wpis z mikrobloga

@comer123: Cena jak to cena, zawsze można szrota wystawić za duże pieniądze i pomyślisz, że pewniak bo droższy niż reszta samochodów w tym roczniku? Jednak ten egzemplarz jest jednym z tańszych, trudno cokolwiek powiedzieć po cenie i zdjęciach. Poproś o rejestracje i datę pierwszej rejestracji bo VIN jest podany, sprawdź na historia pojazdu gov pl bo teraz podają info z zagranicy. Kierownica jest wytarta w #!$%@?. Przy takim przebiegu nie możliwym
@ziemniag: chyba, że zrobiło się tak jak ja i główne łożysko wymieniło się sporo wcześniej :>. Regeneracja niby pierdoła, ale zakład który ją wykonuje musi wiedzieć, że trzeba splanować powierzchnie kolektora (gną się a potem świergoli turbo). Dodatkowo trzeba dokupic komplet szpilek i nakrętek

@pogop: też prawda. Ale cena dość niska więc coś musi być grane, za dobrze znam to auto :P
@fesaczi: poprosiłem już o numer rejestracyjny jak gościu podeśle to sprawdzę auto tak jak mówisz.
@ScaRRyMaN: @pogop: @ziemniag: wiecie może jakie są orientacyjne ceny napraw rzeczy o których piszecie? Bo po kupnie nie widzę większego problemu żeby doinwestować w auto jeszcze jakieś 2000 - 3000 zł (o ile w tym przypadku to nie za mało). No chyba, że już lepiej od razu szukać czegoś za tą powiększoną kwotę
@comer123: prawidłowa regeneracja turbo: 1500zł (turbotec), nowa: 2700. Przekładnia: 750 regeneracja. Napraw skrzyni, wariant podstawowy (same łożyska): 1200, z naprawą gniazd łożysk: ~2000, sprzęgło z dwumasem (luk + ori) 1800zł. Do wszystkiego +koszty robocizny