Wpis z mikrobloga

Mirki,
Co robić, jak #gearbest wysyłał moją paczkę ponad miesiąc, a teraz w ramach rekompensaty chcą mi dać 200 punktów (4$), które oczywiście wyśmiałem... Czym im tam dowalić żeby pokazać dobitnie, że jestem #!$%@? i powinni mnie po stopach całować za to, że nie będę miał nowego telefona na święta?
#xiaomi #gearbest #priorityline ##!$%@?
  • 40
  • Odpowiedz
wysyłał moją paczkę ponad miesiąc


@dupa_blada: to znaczy przez miesiąc nie dostałeś numeru śledzenia? Bo jak dostałeś numer śledzenia, a paczka była według trackingu nie nadana, to wszystko ok - była w drodze do UK
  • Odpowiedz
@dupa_blada: a to masz rację, rzeczywiście GB nawalił. Nie pierwszy, nie ostatni raz. Ja na 11.11 za spory godzinowy kupon chciałem kupić latarkę. Przed promocją wysyłka była Priority Line, ale po wprowadzeniu kuponu zmieniła się na registered. Prosiłem o zmianę na Priority Line, zapewnili mnie, że tak wyślą... i po dwóch tygodniach nadali jednak zwykłą pocztą. W tym tygodniu powinna dojść - mam nadzieję, że ominie VAT - modlę się
  • Odpowiedz
@dupa_blada: @Monco: wołaj, jak się dowiesz, ale Chińczycy standardowo niczego takiego nie dają, upierając się, że to wina poczty a nie ich. Mają dostarczyć w dwa miesiące i zwykle się w tym czasie mieszczą
  • Odpowiedz
@dupa_blada: btw. wiesz, że płacąc przez przelewy24, nie masz gwarancji otrzymania przesyłki, nie masz możliwości jej darmowego odesłania i możesz mieć trudności z respektowaniem gwarancji, jeśli z telefonem coś będzie nie tak? Przez przelewy24 to można kupować ciasteczka dla konia, a nie telefon
  • Odpowiedz