Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki. Dawno nie pisałem, a teraz mam moment i, jak zawsze pod tagiem #mzcars, kluczyki do czegoś ciekawego. Jestem na południu Europy, gdzie odbywają się pierwsze jazdy nowym Polo GTI. Pod maską 2 litry turbo, 200 KM. Jazdy po drogach mam już za sobą, teraz wskakuję na tor. Jak zawsze czekam na Wasze pytania. Postaram się na nie odpowiadać w ciągu dnia. Większą przerwę będę miał koło 17-18.

Więcej fot na insta Autokultu:
https://www.instagram.com/autokult/
I moim:
https://www.instagram.com/mzmyslowski/

#vag #carboners
Pobierz Dziekan5 - Cześć Mireczki. Dawno nie pisałem, a teraz mam moment i, jak zawsze pod ta...
źródło: comment_mEw8VgVE5IymzFEaNUcrnXezPSQ2qDV9.jpg
  • 35
@Dziekan5: pojemność 2 litry to nietypowe, czy to znaczy, że już na dobre wracamy do większych pojemności i kończymy z wyżyłowanymi silnikami, które z pojemności 1 litra mogły palić 9 litrów? VW planuje odejść od małolitrażowych jednostek?
@dejmiejn nie, zawieszenie dobrze sobie z nim radzi i sporo pomaga XDS. Na torze po jeździe wszystkie gumy ciepłe, całość ładnie pracuje. Chociaż momentami tylne kółka odrywają się od asfaltu.
@DomPerignon wielu producentów trochę się wstrzymało z downsizingiem. Toyota zamienila w yarisie 1.33 na 1.5 po lifcie. Nie znaczy to jednak, że w ogole nie bedzie redukcji rozmiarow silnikow. Fiesta st bedzie miec 1.5 R3 200 KM.