Aktywne Wpisy
Wieczny_Prawiczek +280
Co ta dzisiejsza młodzież ma w głowie to ja nawet nie.
Mama mi właśnie powiedziała, że siostra cioteczna +/- 16 lvl z w miarę dobrego domu bo wujek inżynier wysokich napięć, a ciocia pielęgniarka uciekła z domu i znaleźli ją dopiero po dwóch dniach u koleżanki. Dlaczego uciekła? Bo wujek nie pozwolił jej się zapisać na poledance xD
Poledance w sensie taniec na rurze. Wujek stwierdził, że nie będzie ona kręciła dupą
Mama mi właśnie powiedziała, że siostra cioteczna +/- 16 lvl z w miarę dobrego domu bo wujek inżynier wysokich napięć, a ciocia pielęgniarka uciekła z domu i znaleźli ją dopiero po dwóch dniach u koleżanki. Dlaczego uciekła? Bo wujek nie pozwolił jej się zapisać na poledance xD
Poledance w sensie taniec na rurze. Wujek stwierdził, że nie będzie ona kręciła dupą
gharman +301
W Niemczech panika bo cena kebaba osiagnela 34 zl (8 euro). Partie lewicowe zadaja wprowadzenia limitu ceny na kebab na poziomie 22zl.
Brzmi jak the onion? Jednak to prawda.
Tymczasem w Polsce gdzie zarabia sie mniej niz polowe?
- 35 zl to normalna cena za kebab. jak ma sie gastronomianinaczej utrzymac?!?
Polak sie cieszy jak jest drozej, bo to znaczy ze go stac! On jest kuhhh×a kims! Doszedl do czegos! Ma kebaba!
Brzmi jak the onion? Jednak to prawda.
Tymczasem w Polsce gdzie zarabia sie mniej niz polowe?
- 35 zl to normalna cena za kebab. jak ma sie gastronomianinaczej utrzymac?!?
Polak sie cieszy jak jest drozej, bo to znaczy ze go stac! On jest kuhhh×a kims! Doszedl do czegos! Ma kebaba!
nazwa.pl to #januszebiznesu
Szukałem ostatnio serwera na szybko bo potrzebowaliśmy wspomóc aplikację klienta asap i oto dlaczego nie polecam korzystanie z usług firmy nazwa.pl:
1. Start serwera
Z ich strony "Start serwera VPS w 15 sekund". Jaaaasne. Zamówiłem serwer w o 17:27, serwer został uruchomiony o 22:55. Niestety nie mogłem tyle czekać, klient do 22 by nas pożegnał szybko.
2. Czas odpowiedzi z supportu
Może mam trochę spaczony pogląd na sprawę bo przez lata byłem przyzwyczajony do, można powiedzieć, natychmiastowej odpowiedzi (daje to jakieś poczucie, pewnie złudne, bezpieczeństwa) z supportu w innych, zagranicznych firmach.
Tutaj trwa to trochę więcej, czasem nawet kilkanaście dni.
3. Traktowanie klienta i jakość supportu
Po godzinie czekania na serwer kupiliśmy inny hosting, to nie mogło czekać, ludzie zajeli się konfiguracją itp.
O 19:48 serwer od nazwa.pl dalej był niegotowy, nasz już śmigał i ineksował sobie indeks elasticsearcha. Napisałem do nich, że chcę anulować serwer, zwróćcie mi moje złote na konto i do widzenia, dobranoc (zapłaciłem za rok całkiem sporo).
Napisałem co chcę anulować z maila z którego zamawiałem.
21:20 NAZWA.PL - ok, przekażemy gdzie trzeba
22:55 NAZWA.PL - juhu, serwer uruchomiony
dzień 2 07:15 NAZWA.PL - " prosimy o doprecyzowanie zgłoszenia i przesłanie identyfikatora usługi."
dzień 2 07:53 JA - ok, doprezcyzowałem, wysłałem wszystko co wiedziałem o serwerze widmo
dzień 2 8:05 NAZWA.PL - "identyfikator widoczny jest np na fakturze peterh.nazwa.pl" nie, nie jest. Mniejsza o to, mam wydrukować pismo o wypowiedzeniu, zeskanować i wysłać pocztą, jak w urzędzie. Dodam, że korzystałem i rezygnowałem z wielu usług hostingowych u firm zagranicznych i zawsze to była w najgorszym wypadku kwestia wysłania maila. Może to jakieś regulacje prawne w Polsce, nie wiem.
dzień 4 09:52 JA - wysyłam pismo
dzień 7 14:35 JA - pytam czy coś wiadomo o sprawie
dzień 13 18:02 NAZWA.PL - "proszę czekać, robimy co możemy"
dzień 21 07:43 NAZWA.PL - "Prawo odstąpienia od umowy zawartej drogą elektroniczną przysługuje jedynie osobom fizycznym, stąd nie mogą Państwo skorzystać z prawa odstąpienia od umowy."
Odjeło mi mowę. Spoko, przeżyję te kilkaset złotych. Rozumiem, że kupując na firmę nie mają obowiązku anulować usługi.
Jednak z usługi nie korzystałem, usługa nie została uruchomiona w czasie podanym na ich stronie. Wg. mnie w porządku by było pozwolić takiemu klientowi anulować usługę, ale nie ja tu rządzę.
Podejście do klienta kiepskie. Ale pewnie biznes dobrze się kręci z takim właśnie podejściem. Dlaczego kiepskie? Po pierwsze wszystkim znajomym (a większość to piwniczanie i ich komputery ( ͡° ͜ʖ ͡°)) odradzę korzystanie z ich usług, po drugie, ludzie w internecie też sobie poczytają. I wszystko dla marnych kilku złotych.
Podsumowanie
Nie polecam nazwa.pl. Nie można na nich polegać. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#hosting #nazwapl #serwery #programowanie
Z refem masz 20% taniej pierwszy zakup co moze byc spora oszczednoscia i pomoze Ci troche zrekompensowac straty na nazwa. http://webh.pl/?promo=5192
Bez refa nie masz nic taniej, ale trzeba dac zeby bylo zgodnie z regulaminem: http://webh.pl
Polecam szczerze, bo od ponad roku mam i jest naprawde dobrze.
@Ewentualnie - webh :)
vultr
SoftLayer
Hetzner
Linode
RamNode
Scaleway
z nimi nie mieliśmy żadnych problemów
@staryalejary11: daj znac :) Ja i kilku znajomych bardzo zadowoleni wiec mam nadzieje ze Ty tez
https://www.wykop.pl/wpis/21767267/pohejtuje-sobie-nazwa-pl-ta-firma-to-jest-kpina-mi/
Komentarz usunięty przez autora
https://www.wykop.pl/link/4063259/dlaczego-nie-warto-korzystac-z-uslug-firmy-nazwa-pl/
@webh wpadnijcie tutaj cali na biało.