Wpis z mikrobloga

Czy kupno małej ilości BTC (np. za 1000 zł) jest dobrym pomysłem by w ogóle zacząć coś działać w tym kierunku? Jestem kompletnie zielony ( ͡° ʖ̯ ͡°) Co myślicie o koncie na bitbay.net na początek?
#bitcoin #kryptowaluty #inwestycje

  • 15
  • Odpowiedz
@ha_nys ja Inwestowalem w inne krypto i po przeliczeniu, na btc zyskalbym wiecej niz na jakiejkolwiek innej walucie. Zreszta zobacz wykresy i przelicz sobie sam. Dobrym rozwiazaniem jest tez kupienie jakichs monet na presale i trzymanie ich przez co najmniej rok :)
  • Odpowiedz
@ha_nys: Też nie rozumiem dlaczego. Można w BTC wejść za 100, za 1000 lub za 100000zł jak masz i wiesz, że w razie dużego spadku nie skoczysz z mostu. 1000zł na start to super pomysł - załóż konto na Bitbay, kup BTC, zobacz jak to wszystko działa, pooglądaj sobie kurs, poczytaj o wykresach lub zobacz jakieś filmy na YT, ale też nie zagłębiaj się niewiadomo jak.

Co do lokat to mam
  • Odpowiedz
@ha_nys: tysiak to zawsze coś. Wpłaciłem na portfel syna bicoiny za 700 zł. I po paru dniach były już warte tysiaka. Do osiemnastki, wpłacając nawet nieduże kwoty powinna zrobić się pokaźna sumka. Ale mówię tu o lokacie long term. Nie wypowiadam się o shortach.
  • Odpowiedz
Czy kupno małej ilości BTC (np. za 1000 zł) jest dobrym pomysłem by w ogóle zacząć coś działać w tym kierunku? Jestem kompletnie zielony ( ͡° ʖ̯ ͡°) Co myślicie o koncie na bitbay.net na początek?


@ha_nys: nie przy tej cenie. mamy górkę. Poczekaj aż będzie po 3000 USD
  • Odpowiedz
@Peter_Mountain: Liczę się z tym że nie wyciągnę z tego milionów ale myślę że na pewno będzie lepiej niż w banku. A jeśli stracę tego tysiaka to świat się nie zawali. Ostatnio miałem okazje być w punkcie PKOBP (w którym mam konto) i pani zaproponowała mi lokatę roczną z oprocentowaniem... 1,2% ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz
@Amelcio: Patrząc na obecną cenę to się wydaje wręcz niemożliwe. Ale pewnie się mylę bo tak jak pisałem, jestem najbardziej zielony z zielonych w tej kwestii