Wpis z mikrobloga

Ostatnio mnie wzięło na pociągi więc postanowiłem spróbować kolejny tytuł, Train Sim World®: CSX Heavy Haul. Czytałem bardzo kiepskie recenzje, więc spodziewałem się najgorszego, ale ze zdumieniem muszę stwierdzić, że to bardzo solidny kawał kodu. Na AMD Ryzen 5 1600 z GeForce GTX 970 FPSy nie spadają poniżej 30 nawet w gęsto zabudowanych obszarach i z ładunkiem liczącym 100 wagonów. Grafika oparta na Unreal Engine prezentuje się znakomicie, z warunkami atmosferycznymi na czele. Ale najlepszy jest poziom dopracowania i mnogość interakcji na jakie pozwalają lokomotywy. Wymodelowany i używalny jest każdy najmniejszy detal, do tej pory było to niespotykane w komercyjnych symulatorach. W lokomotywie można kliknąć, przestawić, włączyć, wyłączyć, praktycznie wszystko i tego brakowało we wszystkich Trainz, Railworks, i starszych TSach.

Zdecydowanym minusem jest oczywiście cena i ilość zawartości, Dovetail najwyraźniej ma ambicje znowu zrobić najdroższą grę na Steamie. Mimo, że te kilka pociągów i jedna trasa w podstawce są mega dopracowane, to nadal troszkę mało. Dwa kolejne DLC, za kupę kasy i z równie okrojoną zawartością są już w sprzedaży...

#symulatory #trainsimulator #gry
RealAKP - Ostatnio mnie wzięło na pociągi więc postanowiłem spróbować kolejny tytuł, ...

źródło: comment_fsErJzD4ZOb3GAxy9fo3KLn4Q3chZtfi.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz