Wpis z mikrobloga

Problemów z #bookingcom ciąg dalszy. Wczoraj zaktualizowałam dane karty, tym razem podpięłam kredytową. Dostałam potwierdzenie, że dane zostały zaktualizowane. Ok 19 dostałam mejla, że karta została zweryfikowana i rezerwacja jest zaakceptowana czy coś. Pół godziny po tym mejlu dostaje wiadomość, że rezerwacja została anulowana. Absolutnie nic takiego nie klikałam. Dzisiaj nie mogłam się dodzwonić, poszedł mejl i cisza. Niby mogę zarezerwować jeszcze raz, ale cena już wzrosła, a kto wie czy za jakiś czas znowu mi takiego numeru nie odwalą :/ pisać do booking czy tylko bezpośrednio pałować się z hotelem? Trochę lipa, bo ten termin też jest mocno oblegany :/ ależ się zagotowałam #booking
  • 5
@wellfcuk tylko z hotelem bo to hotel zgłosił kartę a nie booking. Zadzwoń do nich, może uda się w tej samej cenie zarezerwować. Niektóre karty po prostu mają limity albo wymagają potwierdzenia każdej transakcji pinem i dlatego hotel nie może jej preautoryzować
@cziastko: z tego co sprawdzałam, w tym terminie już wszystko zajęte, a to jedyny który mnie interesuje. Karta nie moja, więc nie wiem jak z limitami, ale wątpię, bo kwota nie była wysoka. Z tego co sprawdziłam to właśnie problem niby z kartą, ale jak pisałam- booking mi napisał, że karta przeszła, rezerwacja jest potwierdzona i ludki już na mnie czekają w lutym, a chwilę później że niby karta nie została
@wellfcuk booking automatycznie wysyła taką wiadomość jak zaktualizujesz dane karty, ale to hotel tak naprawdę ją obciąża i ta druga wiadomość została wysłana jak hotel nie mógł pobrać kwoty i zaznaczył na bookingu anulację. Jak już sprzedali wszystkie pokoje to booking nie będzie miał wpływu na nic niestety
@cziastko: ah damn :( straszna lipa. Ale z drugiej strony i tak trochę nie fair, bo w pierwszej wiadomości dotyczącej błędu karty, było że mam 24h na aktualizację. A 10h później dostaje wiadomość, że jest nieważna i rezerwacja odwołana. Mam chyba odmienne pojęcie 24 godzin (°°
@wellfcuk no z tym różnie bywa w każdym hotelu. Tak jak piszesz tam mieli już duże obłożenie więc pewnie chcieli każdą rezerwację sobie zagwarantować pieniędzmi z karty, a że u ciebie się nie dało to wywalili bo sie bali że może nie przyjedziesz i pokoju nie sprzedadzą. Najlepiej właśnie robić rezerwację przez portale gdzie z góry można zapłacić (expedia, groupon, strona hotelu) bo wtedy zrobisz np przelew i masz pewność że pokój