Wpis z mikrobloga

Wiecie jaki jest wg mnie najbardziej #!$%@?ący tekst, bardziej #!$%@?ący niż "bo nie" wypowiadane przez #rozowepaski ?

Zdanie wypowiadane przez młodych ludzi mianowicie "Jestem biednym studentem"

Ja #!$%@? bo nie wyczymie. Czy naprawdę Wam, #!$%@? nierobom poprzewracało się w głowach od tej nauki i pozabierało Wam pojęcia takie jak oszczędzanie czy praca dorywcza?

Stoi taki nierób jeden z drugim, dostaje hajs od rodziców na lokum + żarcie + zawsze stówka czy dwie zostają na swoje wydatki. Co weekend zalicza puby i dyskoteki gdzie oprócz za wejście płaci się też niemałe sumki na browarki i drineczki bo hehehehe studenckie życie zwariowane życie bez spiny są drugie terminy. Paczka fajek dziennie, fakt że ruskie ale te tez swoje kosztują. Świeżaki co przyjechały z innych miast na odważnego podchodzą do miejscowych, nieobsranych na mordzie (czyt. do mnie) ludzi i pytają EJ PULTONIK A WIESZ MOŻE GDZIE MOŻNA ZAŁATWIĆ HEHE ZIELOONE NO BO WIESZ JA LUBIEM SOBIE PRZYKOPCIĆ DOBRZE DLA PŁUCEK HEHE (#!$%@? przypałowcu nie znam Cie i mam Ci ogarniać temat xD). Przyjmijmy, że na takie przyjemności #!$%@?ą MINIMUM 400zł w miesiącu. W moim mieście za tyle styknie wynająć mały pokój/pokój w akademiku+ trochę na życie zostanie. Przesrane, że są osoby które robią to celowo, bo #!$%@? modne hasełka o polskiej biedzie są modne i śmieszne.