Wpis z mikrobloga

@Mich994: jak diesel to mondeo z 2.0 tdci po lifcie a najlepiej 2005 w górę , opel tylko w benzynie w tym budżecie , chociaż UWAŻAJ bo stare diesle są kosztowne w naprawach , jak diesel to pancerny 1.9 od cytryny tylko że to wiekowe konstrukcje ( ͡° ͜ʖ ͡°), benzyna - astra 3 generacji do tego fokus najlepiej 1.8 albo 2.0 , toyota corolla w benzynie
@D3lt4: ceny zaczynają się od 17 k za mk 4, tylko co z tego ? na obsługę samego silnika i sprzęgła można wydać na starcie kilkanaście koła (turbina wtryskiwacze sprzęgło + dwumasa ) a gdzie rozrząd ?
@sailor_73: jak uważasz. Ja wymieniłem skrzynię - 900 zł, dwumasa - 2100, regenereacja rozrusznika - 450 zł.
Jak masz 30k i kupisz za 25, to uważam, że 5k w zupełności wystarczy na bycie przygotowanym na wszelkie naprawy.
@sailor_73: zadzwonilem do wyspecjalizowanego serwisu Forda, nie do ASO, ale takiego, gdzie z całej Warszawy i okolic zjeżdżają ludzie jak chcą mieć dobrze naprawione.

Diagnostyka wtryskiwaczy 350 zł, bardzo rzadko się psują, a komplet to już w ogóle jakaś katastrofa by musiała być
500-600 zł naprawa jednego, komplet 2000-2400 zł + 350 zł wspomniana diagnostyka
Regeneracja turbo 2000
Wymiana skrzyni manual/automat [nie naprawiają automatów, nie powershift, bo ta jest dużo droższa]
@sailor_73: nowe to ja kupuję opony, klocki, olej. Ale do auta, które ma więcej niż 5 lat brać nowe części zamiast regeneracji? Po co? Później przy stłuczce wartość tych rzeczy tak leci, że masakra. Przy aucie o wartości poniżej 60-70k nie widzę sensu. Ludzie ładują hajs, a później płacz, że doinwestowany, bo wpakowali w części i robociznę przez ostatnie 3 lata więcej niż wartość.
@D3lt4: jest sens bo nie da się zregenerować wtryskiwacza w pełni i taki regenerowany jak pokazuje doświadczenie wytrzymuję mniej iż połowę dystansu w porównaniu do nowego a róznica w kasie niewielka
a swoim przykładzie - wymieniałem przy 210 k nalotu , regenerowane nie przelatają nawet połowy
@sailor_73: Nie chce mi się na ten temat dyskutować. Ja jestem mega zadowolony z tego serwisu, bo często przez telefon nawet mi diagnozują co i jak. Robią tylko Fordy, więc jak mówią, że tak to robię tak.

2 lata temu kupiłem Mondeo Mk4 w manualu, wymieniłem w nim tak jak pisałem wyżej - skrzynia[na używaną], dwumasa, regeneracja rozrusznika, akumulator, nowe opony. Wszystko koło 5k. Po roku mi koleś wjechał tygodniową BMW