Wpis z mikrobloga

czy jest tu jakiś baran z #pkp, odpowiedzialny za kopnięcie tego molocha w stronę internetowej rezerwacji miejsc, która do kuy w de zaj*nej nędzy, nie może zostać doprowadzona do końca, ponieważ CODZIENNIE między 2345 a 0030 następuje "przetrwa technologiczna"?
NAPRAWDĘ??? CODZIENNIE???
Pie
*e przedsiębiorstwo państwowe, gnijące nadal w czasach głębokiej komuny.
#k-----------e #pkpintercity #calezyciezdebilami
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@PuchatyKuba: Przecież właśnie dopiero co zmienili. Jeszcze 9 dni temu przerwa technologiczna w systemie internetowej sprzedaży trwała od 23.30 do 1.00. W dniu 20.11.2017 zostało to skrócone o połowę, z 90 minut do 45 minut.
  • Odpowiedz
Tak zupełnie szczerze, owszem zgadzam się że ta przerwa nie ma sensu. Ale czy tak naprawdę ona tak bardzo utrudnia zakup biletu? To jest w końcu 45min w ciągu dnia, nie wiem czy te wszystkie określenia są trafne w stosunku do takiej błahostki. Nawet jak podróż ma się odbyć w nocy (tego dnia) to są kasy biletowe, a jak nie ma kas (są nieczynne) to konduktor sprzeda w pociągu bez opłaty dodatkowej
  • Odpowiedz
@Kakaladze: @PuchatyKuba: Ktoś kiedyś dał info (pewnie fejkowe, ale wszystko jest k---a możliwe) że system blokuje się w tych godzinach żeby zgrać się z systemem niemieckim - tam o północy idzie jakaś synchronizacja czy co, i żeby nasz, polski p--------y Kurs'90 nie dostał p-------a to blokują sprzedaż biletów, w ten sam sposób, jak podczas wybierania danego miejsca w przedziale blokują dla innych sprzedaż biletów w tym przedziale, żeby
  • Odpowiedz