Wpis z mikrobloga

#amazon Zamówiłem ps4 z okazji black Friday na amazon.de ,założyłem konto na numer telefonu podałem dane ,dodałem kartę .Zamówiłem potwierdziło .Kasa nie została pobrana z karty a ja nie mogę się zalogować na konto wyskakuje że zostało zablokowane informację jak odblokować otrzymam na numer telefonu ale nic nie przyszło oprócz kodu potwierdzającego który otrzymałem w momencie rejestracji konta .
  • 9
@team1212: Całkiem możliwe mieszkam w małej wiosce na dowodzie osobistym nie mam nazwy ulicy przy rejestracji konta bankowego pewnie też nie miałem podanej ulicy .A w zamówieniu już tak wielkie dzięki za informację szkoda że nie mogę się zalogować na to konto bo nie wiem czy kupywać stacjonarnie .
@spontan1: Najprawdopodobniej chodzi o to, że muszą zweryfikować twoją kartę. Zamów sobie darmowe połączenie (poprzez dział "pomoc" na stronie Amazonu). Zadzwoni do Ciebie polski konsultant i wyjaśni sprawę. Pewnie będą potrzebowali od Ciebie albo kopii jakiegoś rachunku na twój adres albo wygenerowanego pdf z banku z transakcjami (oczywiście z zasłoniętymi kwotami, im chodzi o potwierdzenie twoich danych).
Pobierz team1212 - @spontan1: Najprawdopodobniej chodzi o to, że muszą zweryfikować twoją kar...
źródło: comment_czh3V4bsRI5PyyJD8LcI1jChZONxTw0q.jpg
@cr_7: Dokładnie to samo powiedzieli mi na infolini .Żebym zainstalował aplikację sprawdził nr zamówienia i podał im wydawało mi się to dziwne ale faktycznie da się w taki sposób zalogować na zablokowane konto .Jednak żeby uzyskać możliwość rozmowy z infolinią musiałem założyć nowe konto .