Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/SkomplikowanaBudowaCepa_pdbXuR8mK4,q60.jpg)
Co do ewentualnej wojny nuklearnej, to Rosja jest na przegranej pozycji. Wystarczy zniszczyc dwa osrodki miejskie, zeby totalnie powalic Rosje na kolana. Dwie bomby, w porownaniu do kilkuset bomb, ktore Rosjanie musieliby wystrzelic (zakladajac, ze w ogole maja z czego na ten moment i ze ta rakieta doleci do celu).
Osobiscie uwazam, ze raczej na 99% info odnosnie Rosyjskiego arsenalu nuklearnego jest przestarzale i zmanipulowane. Na pewno nie maja tyle broni nuklearnej.
Osobiscie uwazam, ze raczej na 99% info odnosnie Rosyjskiego arsenalu nuklearnego jest przestarzale i zmanipulowane. Na pewno nie maja tyle broni nuklearnej.
dev4space +2
#hearthstone
Znafcy ... przeciez te krysztaly sa na stałe, jak zniszczysz to w 4 turze, to ktoś dostaje 10 krysztalow na stałe.
Nie ma, jak bezmyslnie grać 'deckami z mety' i nie rozumieć prostego mechanizmu....
@d4t4: oprócz jednej karty z wilda i Medivha nie przychodzi mi nic na myśl, co zniszczyłoby Ci broń
Albo jak @paqo wyżej opisał uber combo.
Ta karta po 5 turach daje 10 krysztalow many, ale jesli ma sie juz x krysztalow to wpadnie x exceed mana .... ktore rzucone za 0 da draw a card.
Tak wiec te krysztaly sa zamienne na karty do dobrania, jak w tej innej Druidowej karcie, która daje draw a card, gdy masz max krysztalow.
Calkiem ciekawa karta. W okolicach tury 9 trzeba bedzie miec zrzucone
No ja rozumiem działanie karty. Karta jest pod combo, żebyś w jednej turze #!$%@?ł np 20 many.
dobrze zagrany ooze przeciwnika niszczy ci broń i niszczy ci combo bo dostaniesz po prostu rampę do 10 kryształów w turze przeciwika
Ramp z tej karty jest totalnie bezsensowny, grając to w 4 turze przy obecnych kartach w standardzie nie jesteś w stanie zniszczyć sobie broni z ręki wcześniej niż w turze 8(medivh),
Sorry, tak mi sie wydaje. Seven, chyba masz rację
@rdy: Może będzie jakiś mobek, który da equip czegos. Wtedy ta bron sie zniszczy.
@d4t4: Te kryształy są pełne! Czyli nawet jak w 10 turze mając założoną broń zagrasz coś za 10 many, a potem broń odpali deathrattle to masz następne 10 many.
EDIT: skoro mówimy o Wild - Finley umozliwia znalezienie HP Rogue'a i założenie sztyletu w dowolnym momencie. ;]
Przecież blizzard nie wydaje dodatków tylko z myślą o standardzie. To pewnie jedna z tych kart bardziej pod wilda. (ten duch co odnawia całą manę to wild czy standard?)
Oczywiście że Blizz robi karty również pod Wilda, ale jednak docelowym targetem jest format Standard i nowe karty są głównie w ten sposób rozpatrywane. ;) Nie ma się co dziwić zresztą.
Nie wiem jak druid radzi sobie na wildzie, ale podejrzewam że słabo, może to ich skłoniło.
W każdym razie nie wiadomo jeszcze 90% kart jakie będą w dodatku
Co do clone cube - nie ma dyskusji bo tak naprawdę ta karta nie będzie przegięta. Może się sprawdzi czasem, w sumie jedyne gdzie ją widzę to jakiś midrange/d-rattle hunter. Nie jest tak dobra jak się wydaje...