Wpis z mikrobloga

@sttigma: @paqo: @rdy:
Ta karta po 5 turach daje 10 krysztalow many, ale jesli ma sie juz x krysztalow to wpadnie x exceed mana .... ktore rzucone za 0 da draw a card.
Tak wiec te krysztaly sa zamienne na karty do dobrania, jak w tej innej Druidowej karcie, która daje draw a card, gdy masz max krysztalow.
Calkiem ciekawa karta. W okolicach tury 9 trzeba bedzie miec zrzucone
@d4t4: te exceed many były pokazane na jakimś filmie z tą kartą, czy tak sobie piszesz? bo exceed mana dotyczy tylko wild growth, a innych podobnych (nourish, mire keeper, czy tej karty z jade druida) już nie, chociaż z tekstu by można się było spodziewać podobnego efektu. jeśli nie było pokazane konkretnie jak ta karta działa to nie wyciągałbym żadnych wniosków, bo z tekstu (jak zwykle) nic nie wynika ani o
@d4t4:
No ja rozumiem działanie karty. Karta jest pod combo, żebyś w jednej turze #!$%@?ł np 20 many.
dobrze zagrany ooze przeciwnika niszczy ci broń i niszczy ci combo bo dostaniesz po prostu rampę do 10 kryształów w turze przeciwika
Ramp z tej karty jest totalnie bezsensowny, grając to w 4 turze przy obecnych kartach w standardzie nie jesteś w stanie zniszczyć sobie broni z ręki wcześniej niż w turze 8(medivh),
rty jest totalnie bezsensowny, grając to w 4 turze przy obecnych kartach w standardzie nie jesteś w stanie zniszczyć sobie broni z ręki


@rdy: Może będzie jakiś mobek, który da equip czegos. Wtedy ta bron sie zniszczy.
Bo inaczej pałować 5 tur aby zyskać/lub nie 1 many to lipa


@d4t4: Te kryształy są pełne! Czyli nawet jak w 10 turze mając założoną broń zagrasz coś za 10 many, a potem broń odpali deathrattle to masz następne 10 many.
@Dawidinho8: No, to już mamy 3 opcje.
Przecież blizzard nie wydaje dodatków tylko z myślą o standardzie. To pewnie jedna z tych kart bardziej pod wilda. (ten duch co odnawia całą manę to wild czy standard?)
@TomaszA2: Kun standard, i jeszcze trochę pobędzie, bo on z Un'Goro.
Oczywiście że Blizz robi karty również pod Wilda, ale jednak docelowym targetem jest format Standard i nowe karty są głównie w ten sposób rozpatrywane. ;) Nie ma się co dziwić zresztą.
@Dawidinho8: Głównie standard aczkolwiek nie wyklucza to możliwości robienia kart głównie pod wilda. W niektórych przypadkach zapewne nawet niektórych z droższych/rzadszych z nich. (np. jakieś legendy) Chociaż nie podejrzewałbym ich o robienie nawet jednej z 9 reprezentatywnych kart tego dodatku karty pod wilda.
Nie wiem jak druid radzi sobie na wildzie, ale podejrzewam że słabo, może to ich skłoniło.

W każdym razie nie wiadomo jeszcze 90% kart jakie będą w dodatku
@TomaszA2 Druid na wildzie wcale nie jest taki biedny, stłamszony. Radzi sobie nieźle. Ogólnie tej karty W OGÓLE bym nie rozpatrywał w kontekście "głównie wild".
Co do clone cube - nie ma dyskusji bo tak naprawdę ta karta nie będzie przegięta. Może się sprawdzi czasem, w sumie jedyne gdzie ją widzę to jakiś midrange/d-rattle hunter. Nie jest tak dobra jak się wydaje...