Wpis z mikrobloga

@SpasticInk: Co by się ich nie czepiać (tak, mam tam konto) to mają jedne z lepszych zabezpieczeń w porównaniu do innych banków. Wiem że może być to frustrujące bo sam też miałem rozmowy z konsultantami, ale wolę tak niż jakbym miał stracić środki przez właśnie kiepskie zabezpieczenia.
  • Odpowiedz
@beer_man: ING, IDEA czy mBank też na pewno nie odstają zabezpieczeniami i można spokojnie zresetować hasło poprzez np. autoryzacje sms. W przypadku ipko konsultant nagle zaczał zadawać mi durne pytania bezpieczeństwa w stylu "czy w ciągu ostatnich 2 dni z konta była dokonywana płatność doładowania telefonu".
Konto należy również do mojej żony i nie sprawdzam go codziennie. Można mieć też różne zlecenia stałe i nie pamiętać dokładnie każdego dnia kiedy
  • Odpowiedz
można spokojnie zresetować hasło poprzez np. autoryzacje sms


@SpasticInk: A w momencie jak stracisz tel to już nie robi się tak kolorowo. Spójrz na to po prostu z innej strony. Z resztą, kto Ci broni zmienić bank, ja też się pomyliłem w jakichś pytaniach to zadawali inne i w końcu potwierdzili. Uważam że jest to aż nad to przesadne, ale jak pisałem, wolę przegięcie w tę stronę.
  • Odpowiedz
@beer_man: no wiadomo, że jak wyczerpią się możliwości, to nadchodzi taki moment krytyczny, że się idzie do banku. Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu ale chodzi też o ułatwienia dla klienta. Jedno drugiego nie musi wykluczać.
  • Odpowiedz