Wpis z mikrobloga

@Sepzpietryny:
#!$%@? nie wierze :D
masz napisane czarno na białym, na początku w częsci przypadajcej na miasto obsługa techniczna, opłaty za media, ubezpieczenie budynku, windy etc. - płacą Łodzianie (nie za utrzymanie czystosci:D)
a ty #!$%@? ze to opłaty za utrzymanie czystości xD

w drugim wyraźnie sprzątanie TERENÓW w rejonie NCŁ razem z Fabrycznym - płacą Łodzianie
czyli jak juz nawet nie przeczytales pierwszego to juz powinienes ogarnac, ze to jest
  • Odpowiedz
@Sepzpietryny: @kawazrana: @Cinos: Według mnie pustki na tym dworcu (a są one praktycznie zawsze) to gigantyczna zaleta. W Krakowie byłem to ludzie wszędzie, w Łodzi dokoła mnie może parę osób było :D

Co do zwiększenia ruchu to według mnie nie będzie to tak, że nagle cały dworzec w ludziach. Ludzie jadący z Widzewa/retkinii wybiorą widzew/kaliski. Ludzie z centrum Kościuszki.
  • Odpowiedz
Co do zwiększenia ruchu to według mnie nie będzie to tak, że nagle cały dworzec w ludziach. Ludzie jadący z Widzewa/retkinii wybiorą widzew/kaliski. Ludzie z centrum Kościuszki.


@epll:
I tak i nie. Widzew ok, patrząc na schemat linii kolejowych wszystkie pośpieszne powinny przez niego jeździć.
Kościuszki ma być przystankiem, pośpieszne mogą się tam nie zatrzymywać. Zatem ludzie z centrum jadą z Fabrycznego.

Przez Kaliski będą jechać pociągi w kierunku Sieradza i
  • Odpowiedz